  • 1. Data: 2005-10-07 11:55:10
    Temat: [BPH] wypluwanie pieniedzy
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Znalazłem na pbb wypowiedź:
    ,, Spotkalem sie z sytuacja, kiedy bankomat BPH wyrzucil pieniadze z
    opoznieniem po kilku minutach kiedy klient odszedl od bankomatu.''

    Zaciekawiło mnie to.

    Jakiś czas temu znalazłem w bankomacie BPH 500,00 zł.
    Teraz jestem ciekaw czy to była wina klienta, który się
    zagapił, czy też wina bankomatu, który nie wypluł kasy...

    --
    '''..\
    < _| (

  • 2. Data: 2005-10-07 13:21:15
    Temat: Re: [BPH] wypluwanie pieniedzy
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Mam nadzieję że oddałeś bankowi pieniążki jako dobry chrześcijanin ?

  • 3. Data: 2005-10-07 13:41:08
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Andrzej pisze:

    > Mam nadzieję że oddałeś bankowi pieniążki jako dobry chrześcijanin ?
    Oddałem właścicielowi deponując w banku na koncie przejściowym,
    sumy do wyjaśnienia.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 4. Data: 2005-10-09 08:06:26
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam nadzieję że oddałeś bankowi pieniążki jako dobry chrześcijanin ?

    Natomiast ja, gdybym był buddystą lub animistą, itd. też bym oddał. Nie
    mam pewności, czy bym to zrobił gdybym był ateistą lub antyteistą.

  • 5. Data: 2005-11-06 21:12:44
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Ateista ma sumienie.