  • 31. Data: 2005-10-10 15:02:37
    Temat: Re: po co komu kk
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-08 08:14:45, Andrzej napisał(a):

    > Lepiej mieć kartę debetową. Bogaty nie potrzebuje kredytu. Biedny też bo
    > go nie spłaci.

    LOL. I ciagle sprawdzac czy sie przypadkiem nie weszlo na debet.
    Faktycznie, niezwykla wygoda.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 32. Data: 2005-10-11 17:55:14
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Nie ma debetu jeśli nie masz przyznanego debetu. Po prostu transakcja nie
    przejdzie poniżej stanu konta.

  • 33. Data: 2005-10-11 20:49:12
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-11 19:55:14, Andrzej napisał(a):

    > Po prostu transakcja nie
    > przejdzie poniżej stanu konta.

    Wtedy to jest karta platnicza, a nie debetowa o ktorej tutaj mowimy...

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 34. Data: 2005-10-12 01:31:26
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Istnieją trzy podstawowe typy kart płatniczych: debetowe, kredytowe oraz
    charge.

    Karta debetowa pozwala użytkownikowi na dysponowanie przy użyciu karty
    kwotą równa obecnemu saldu jego rachunku w banku. Karty takie nie
    pozwalają na zaciągnięcie kredytu ani przekroczenie salda rachunku. Banki
    wydają je najczęściej do rachunków bieżących i typu ROR. Karty takie są
    obecnie najpopularniejszymi kartami dostępnymi na rynku.

    Karty kredytowe pozwalają ich użytkownikowi na zadłużenie się w banku -
    wystawcy karty - do wysokości przyznanego limitu kredytowego. Uzyskanie
    takiej karty jest trudniejsze, lecz nie wiąże się z koniecznością
    posiadania w banku konta. Banki wydają te karty bardziej zaufanym
    klientom, którzy mogą udokumentować posiadanie stałych dochodów.
    Użytkownik karty może w wyznaczonym terminie spłacić całe zadłużenie albo
    tylko jego część, resztę spłacając w ratach tak jak normalny kredyt.

    Karty typu charge (obciążeniowe) są produktem pośrednim między kartami
    debetowymi i kredytowymi. Użytkownik karty rozporządza wyznaczonym przez
    bank limitem kredytowym, podobnie jak w przypadku karty kredytowej.
    Jednakże w momencie rozliczenia transakcji dokonanych kartą, co
    najczęściej następuje raz w miesiącu, rachunek klienta w banku - wystawcy
    karty - zostaje obciążony kwotą za dokonane wydatki. Klient jest
    jednocześnie zobowiązany do posiadania na rachunku środków wystarczających
    do spłaty zadłużenia.

  • 35. Data: 2005-10-12 15:25:06
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-12 03:31:26, Andrzej napisał(a):

    > Istnieją trzy podstawowe typy kart płatniczych: debetowe, kredytowe oraz
    > charge.

    ????

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/3
    063bbf249a91339

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 36. Data: 2005-10-12 15:38:31
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-12 17:25- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Poke, gdy pisał(a):

    > ????
    >
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/3
    063bbf249a91339

    A może,zamiast wyważać otwarte drzwi, dla odmiany skorzystać z dorobku
    grupy?
    http://skocz.pl/ahxa

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 37. Data: 2005-10-12 16:04:34
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-12 17:38:31, yayco napisał(a):

    > A może,zamiast wyważać otwarte drzwi, dla odmiany skorzystać z dorobku
    > grupy?

    WTF? O co chodzi? Co mnie obchodzi dorobek grupy skoro rozmawiam z
    konkretnym facetem na konkretny temat. Jakbym chcial komus dac linki to
    bym go odsylal na Google.

  • 38. Data: 2005-10-12 16:12:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-12 18:04- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Poke, gdy pisał(a):

    > WTF? O co chodzi? Co mnie obchodzi dorobek grupy skoro rozmawiam z
    > konkretnym facetem na konkretny temat. Jakbym chcial komus dac linki to
    > bym go odsylal na Google.

    Masz rację, skoro Cię nie obchodzi to produkuj szum informacyjny dalej

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 39. Data: 2005-10-12 16:41:27
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-12 18:12:55, yayco napisał(a):

    > Masz rację, skoro Cię nie obchodzi to produkuj szum informacyjny dalej

    Dobre. Tyle ze ja nie szukam zadnej informacji.

  • 40. Data: 2005-10-12 19:06:03
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 12 Oct 2005 18:41:27 +0200, na pl.biznes.banki, Poke w wiadomości
    <news:1mjacns8cloz5$.7a3aq8yto0mp$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > Dobre. Tyle ze ja nie szukam zadnej informacji.

    A przydałoby Ci się, bo jak na razie, to wprowadzasz innych w błąd.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj