  • 1. Data: 2005-10-07 17:05:04
    Temat: po co komu kk
    Od: "zurechtfinden " <z...@g...pl>

    zplacilem kk platnosc rzedu 5k, dalo mi to creditshild rzedu prawie 20 zeta,
    jakbym zaplacil gotowka to bym nie musial dodatkowo wyluszczyc tych 20 zeta,
    a sama gotowka lezaca na rorze przeciez nie bedzie miala z odsetek tych 20
    zeta, wiec po co placic kk, to przeciez jest drozsze

  • 2. Data: 2005-10-07 17:15:54
    Temat: Re: po co komu kk
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <di69s0$ihi$1@inews.gazeta.pl>,
    z...@g...pl says...
> [...]
    > a sama gotowka lezaca na rorze przeciez nie bedzie miala z odsetek tych 20
    > zeta, wiec po co placic kk, to przeciez jest drozsze

    Nie wszystkie KK "oferuja" creditshiled

    AP

  • 3. Data: 2005-10-07 17:27:58
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-07 19:05- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zurechtfinden, gdy pisał(a):
> [...]
    > a sama gotowka lezaca na rorze przeciez nie bedzie miala z odsetek tych 20
    > zeta, wiec po co placic kk, to przeciez jest drozsze

    Pytanie zadałeś sam sobie, nieprawdaż?
    Kontrprzykład: kupiłem sobie spodnie za 300 złotych i dostałem 10%
    rabatu za to że mam taką a nie inną k.k.. Też wyszło mi drożej?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2005-10-07 17:36:01
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > rabatu za to że mam taką a nie inną k.k.. Też wyszło mi drożej?

    na Klub Nokia mozna gdzieniegdzie dostac 15% :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-10-07 17:44:13
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-07 19:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    rezist.com, gdy pisał(a):

    > na Klub Nokia mozna gdzieniegdzie dostac 15% :P

    Będziemy się licytować? Ok. Niedawno żona dostała u Olsena (taka sama
    k.k.) 20%. Ktoś da więcej?
    Zresztą, Klub Nokia daje zniżki w sklepach dla innej niż moja kategorii
    wiekowej. I nie tylko wiekowej Dziecko ma taką kartę i sobie kupuje ze
    zniżką (ostatnio w Reserved, zdaje się). Jak zaoszczędzi z kieszonkowego.
    Czy naprawdę, co jakiś czas trzeba, w tej grupie komuś przypominać, że
    różne instrumenty, także płatnicze, nie są uniwersalne, i każdy powinien
    szukać takich, które są dostosowane do jego potrzeb i możliwości?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-10-07 17:47:26
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-07 19:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    rezist.com, gdy pisał(a):

    > na Klub Nokia mozna gdzieniegdzie dostac 15% :P

    Będziemy się licytować i pokazywać język? Ok. Niedawno żona dostała u
[...]
    Czy naprawdę trzeba, co jakiś czas, w tej grupie komuś przypominać, że

  • 7. Data: 2005-10-07 17:57:31
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "zurechtfinden " <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:di69s0$ihi$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > a sama gotowka lezaca na rorze przeciez nie bedzie miala z odsetek tych 20
    > zeta, wiec po co placic kk, to przeciez jest drozsze

    A od kiedy Credit Shield jest OBOWIĄZKOWE ? jeden telefon i rezygnujesz z
    niego...

  • 8. Data: 2005-10-07 18:05:28
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 07 Oct 2005 19:27:58 +0200, w <di6b75$9sj$1@atlantis.news.tpi.pl>, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(-a):

    > Kontrprzykład: kupiłem sobie spodnie za 300 złotych i dostałem 10%
    > rabatu za to że mam taką a nie inną k.k.. Też wyszło mi drożej?

    Mówię, że płacę gotówką i że chcę taki sam rabat. Dostaję bez problemu :)

  • 9. Data: 2005-10-07 18:07:13
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

> [...]
    > a sama gotowka lezaca na rorze przeciez nie bedzie miala z odsetek tych 20
    > zeta, wiec po co placic kk, to przeciez jest drozsze

    wynajmij samochod zagranica za gotowke....

    N.

  • 10. Data: 2005-10-07 19:33:24
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > wynajmij samochod zagranica za gotowke....

    bez problemu to ostatnio uczyniłem... w dodatku miałem stare PJ