  • 11. Data: 2005-10-07 19:36:11
    Temat: Re: po co komu kk
    Od: "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl>

    Użytkownik "zurechtfinden " <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:di69s0$ihi$1@inews.gazeta.pl...
    > zeta, wiec po co placic kk, to przeciez jest drozsze

    Każde dziecko wie, że droższe. Ale niektórzy lubią przy płatności wyjąć KK.
    Wtedy czują się... lepsi od tych co wyciągają z kieszeni gotówkę. Chociaż są
    gorsi bo biorą w tym momencie kredyt. Poczekaj aż kiedyś niechcący spóżnisz
    sięze spłatą całości zadłużenia. Wtedy rąbną Cię na lepszą kasę.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2005-10-07 19:51:08
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 7 Oct 2005 17:05:04 +0000 (UTC), zurechtfinden napisał(a):

    > zplacilem kk platnosc rzedu 5k, dalo mi to creditshild rzedu prawie 20 zeta,
    > jakbym zaplacil gotowka to bym nie musial dodatkowo wyluszczyc tych 20 zeta,
    > a sama gotowka lezaca na rorze przeciez nie bedzie miala z odsetek tych 20
    > zeta, wiec po co placic kk, to przeciez jest drozsze

    trzeba było nie wybierać najdrożej oferty na rynku z banku na "C" ;) a
    wybrać w zasadzie dowolny inny - czytaj normalny :D

    --
    pozdrawiam,

  • 13. Data: 2005-10-07 20:31:15
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>

    gg <np. osoba@microsoft.com.pl> napisał(a):

> [...]

    spóżnisz
    > sięze spłatą całości zadłużenia. Wtedy rąbną Cię na lepszą kasę.

    Czy ty naprawdę musisz ciągle przypominać, że nie potrafisz się posługiwać
    tak prostym narzędziem jak karta kredytowa?

  • 14. Data: 2005-10-07 22:27:28
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

> [...]

    > są gorsi bo biorą w tym momencie kredyt. Poczekaj aż kiedyś niechcący
    > spóżnisz się ze spłatą całości zadłużenia. Wtedy rąbną Cię na lepszą kasę.

    Nie strasz mnie! Oby nie każde dziecko, oby nie moje. Pozostaje mi mieć
    nadzieję, że moja pociecha będzie potrafiła radykalnie lepiej kalkulować niż
    autor tej wypowiedzi.

    Tomek

    Ps. Cholera, nie przypuszczałem, że mały kawałek plastiku może w ludziach
    takie kompleksy wywoływać... Człowiek nie zastanawiając się wyjmuje kartę,
    płaci, a obok jakże bogate i dramatyczne tło społeczne się rysuje :^)

  • 15. Data: 2005-10-08 04:17:32
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Gdy jest właściciel, gorzej gdy tylko dmuchana sprzedawczyni.
    JaC

  • 16. Data: 2005-10-08 06:14:45
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Lepiej mieć kartę debetową. Bogaty nie potrzebuje kredytu. Biedny też bo
    go nie spłaci.

  • 17. Data: 2005-10-08 06:22:02
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > trzeba było nie wybierać najdrożej oferty na rynku z banku na "C" ;) a
    > wybrać w zasadzie dowolny inny - czytaj normalny :D

    następny rozgarnięty..

  • 18. Data: 2005-10-08 08:12:32
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 08 Oct 2005 08:14:45 +0200, Andrzej napisał(a):

    > Lepiej mieć kartę debetową. Bogaty nie potrzebuje kredytu. Biedny też bo
    > go nie spłaci.

    KK może działać jak debetówka - po prostu wydawaj mniej niż masz na koncie
    i płać w gp. Natomiast groszowe odsetki postałe w wyniku akumulownaia ich
    na rachunku potraktuj jako koszt obsługi KK :)

    --
    pozdrawiam,

  • 19. Data: 2005-10-08 08:15:50
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    No, to trzeba by ciągle uważać żeby nie przekroczyć stanu konta a poza tym
    zwykle płaci się 2% za każdą transakcję, podczas gdy debetowe 0%.

  • 20. Data: 2005-10-08 08:31:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Andrzej"
    > No, to trzeba by ciągle uważać żeby nie przekroczyć stanu konta a
    > poza tym zwykle płaci się 2% za każdą transakcję, podczas gdy
    > debetowe 0%.

    jakiś % placi sie przy kartach charge, chociaż też niektóre mają 0%
    jak w Fortisie
    KK z ekstra oplatami jak w PKOBP lub Citi pobierają zwykle kasę za
    "ubezpieczenie" ale np takie KK jak w BZWBK lub RaiffeienBank są
    zupelnie darmowe, jak sie je splaca w terminie :-)
    *** blad ***