  • 51. Data: 2005-10-14 10:54:38
    Temat: Re: po co komu kk
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Poke wrote:

    > Ok, rozumiem. To jak wiec nazywa sie karta bedaca zwykla karta
    > debetowa lecz posiadajaca jeszcze linie debetowa? Pytam szczerze.

    Tak samo - debetowa.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 52. Data: 2005-10-14 11:01:13
    Od: "Poke " <p...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Tak samo - debetowa.

    No to teraz zglupialem. Przeciez wlasnie o to mi chodzi - karta debetowa z
    linia kredytowa. I caly czas o tym mowie. O co chodzi???

    Pozdrawiam,
    Poke

  • 53. Data: 2005-10-14 11:04:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Poke wrote:

    > No to teraz zglupialem. Przeciez wlasnie o to mi chodzi - karta
    > debetowa z linia kredytowa. I caly czas o tym mowie. O co chodzi???

    Mylisz podział kart z innymi produktami (debetem i kredytem w ror - nie
    sprecyzowałeś a to też co innego). Ktoś Ci tu podał linki do poczytania.
    Poczytałeś? Bo mam wrażenie, że nie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 54. Data: 2005-10-14 11:15:23
    Od: "Poke " <p...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Mylisz podział kart z innymi produktami (debetem i kredytem w ror - nie
    > sprecyzowałeś a to też co innego). Ktoś Ci tu podał linki do poczytania.
    > Poczytałeś? Bo mam wrażenie, że nie.

    Nastepny nerowy. Tak poczytalem. Bez znaczenia. Thx.

    Pozdrawiam,
    Poke

  • 55. Data: 2005-10-14 11:17:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Poke wrote:

    > Nastepny nerowy.

    Nery mam w porządku :-)

    >Tak poczytalem.

    W takim razie nie zrozumiałeś - może przeczytaj jeszcze raz?

    >Bez znaczenia.

    Dla mnie tak. Cóż mnie może obchodzić Twoja wiedza/niewiedza na temat kart?
    Tylko nie wprowadzaj innych w błąd, ok?

    >Thx.

    A proszę.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 56. Data: 2005-10-14 11:29:49
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Adam Anonim <p...@g...pl%> napisał(a) w

    > LOL. Tak sie sklada ze potrafie sie przyznac do bledu. Skoro sie myle to
    > mea culpa i tyle. Wybacz Mistrzu ale rozumiem ze skoro gryziesz i
    > drapiesz od pierwszego postu zamiast po porostu wyjasnic to Ty jestes
    > nieomylny.

    Wyjaśniłem:
    2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10034438F8@jplwant003.
    jasien.net
    Z tym że to nie jest darmowa szkółka, a grupa dyskusyjna. Warto najpierw
    przeczytać ogólnodostępne źródła, a potem się wymądrzać.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.