  • 31. Data: 2002-03-21 09:21:55
    Temat: Re: platnosci w internecie
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Cz, 21 mar 2002 07:33:40 GMT Wojtek Piecek
    napisał (a):

    > Powtorze - w ten sposob zabezpieczasz sobie karte do transakcji
    > internetowych (te swoja dedykowana), ale w zaden sposob nie
    > zabezpieczasz sobie karty podstawowej!

    wytlumacz mi bo nie wiem, dlaczego moja karta podstawowa mialaby byc w
    niebezpieczenstwie, skoro nigdzie w internecie nie ma jej numeru?

  • 32. Data: 2002-03-21 09:25:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 21, 2002 at 09:21:55AM +0000, holyboy wrote:

    > wytlumacz mi bo nie wiem, dlaczego moja karta podstawowa mialaby byc w
    > niebezpieczenstwie, skoro nigdzie w internecie nie ma jej numeru?

    Zastanow sie - placisz karta w sklepie, wyjezdza slip, podpisujesz go
    i oddajesz. Wyjezdza drugi - dostajesz go.

    A co sie dzieje z pierwszym? Laduje sobie w archiwum sklepu.

    Niebezpieczenstwem jest to ze Twoj numer laduje sobie w miejscu
    ktorego nie mozesz w zaden sposob kontrolowac.

    --

    --w

  • 33. Data: 2002-03-21 09:28:22
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    holyboy wrote:

    > wytlumacz mi bo nie wiem, dlaczego moja karta podstawowa mialaby byc w
    > niebezpieczenstwie, skoro nigdzie w internecie nie ma jej numeru?

    Zostawiasz go w każdym sklepie, w którym nią płacisz i wystarczy, że 1
    (słownie jeden) sprzedawca będzie nieuczciwy i tenże numer do internetu
    wprowadzi...

    pzdr

    Tomek

  • 34. Data: 2002-03-21 09:37:26
    Od: "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Ja wnioskuje ze pani nie rozpatruje Twojej reklamacji i trudno na tej
    > podstaiwe oceniac bezpieczenstwo karty. Wez regulamin i na nim sie
    > predzej opieraj.

    W regulaminie niestety nic nie ma :(
    Jest tylko napisane że ewentualna reklamacja zostanie
    rozpatrzona lub nie...

    PJ

  • 35. Data: 2002-03-21 09:38:59
    Od: "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl>

    Użytkownik "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl> napisał w wiadomości

    > W regulaminie niestety nic nie ma :(
    > Jest tylko napisane że ewentualna reklamacja zostanie
    > rozpatrzona lub nie...

    oczywiście nie rozpatrzona tylko zostanie uznana lub nie ;)

    PJ

  • 36. Data: 2002-03-21 09:41:24
    Od: "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zostawiasz go w każdym sklepie, w którym nią płacisz i wystarczy, że 1
    > (słownie jeden) sprzedawca będzie nieuczciwy i tenże numer do internetu
    > wprowadzi...

    Dokładnie!
    To jest jedyny powód, dlaczego cały czas się waham
    przy wyrobieniu sobie KK :\

    PJ

  • 37. Data: 2002-03-21 09:41:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 21, 2002 at 10:37:26AM +0100, PJ wrote:

    > W regulaminie niestety nic nie ma :(
    > Jest tylko napisane że ewentualna reklamacja zostanie
    > rozpatrzona lub nie...

    No to ja bym sie nieco powstrzymal przed staniem sie posiadaczem. Ale
    to jest dosc subiektywne zdanie.

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-03-21 11:20:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Oczywiscie ze nie. Bo tamta karta wciaz moze ktos zaplacic w
    > internecie.

    a jesli nie ma na niej srodkow??? traktowana jako karta wirtualna??

  • 39. Data: 2002-03-21 11:23:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zastanow sie - placisz karta w sklepie, wyjezdza slip, podpisujesz go
    > i oddajesz. Wyjezdza drugi - dostajesz go.

    Tak, ale minimalizujesz ryzyk, ze placac podstawowa karta w internecie i
    zostawiajac numer na dysku twardym w sklepiee ktos ci ja podpieprzy.

    Tak wiesz - nie robilem nia nigdy zakupow w internecie - mam ja przy sobie -
    to znaczy ze jakis sklepikarz.

    A jesli nia placisz i w internecie i normalnei - nie wiesz tego..

    no i bezpieczny jest.. mBank :)

    VE moga sobie spisywac, a wirtualnej nie rsza jak nie ma na niej srodkow.

  • 40. Data: 2002-03-21 11:29:20
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Cz, 21 mar 2002 11:20:14 GMT AMRA napisał (a):

    > a jesli nie ma na niej srodkow??? traktowana jako karta wirtualna??

    no wlasnie tlumacze
    mam w ramach kona inteligo 2 rachunki i 2 karty
    na jednej mam pieniadze, na drugiej nie mam nic - dopoki nie
    potrzebuje. przelew to 5 sekund. po transakcji czyszcze do zera.
    nikt nie zaplaci taka karta, bo na niej nie mozna zrobic debetu.