  • 1. Data: 2002-03-19 21:23:21
    Temat: Co oznacza nr autoryzacji przy płatności kartą
    Od: "Serwis www.goldap.info" <w...@g...prv.pl>

    Witam
    Chciałbym zapytać grupowiczów, co oznaczają kolejne cyfry kodu autoryzacji
    przy płatnościach kartą. Czy są to tylko przypadkowe cyfry czy mają one
    znaczenie? I drugie: Płacąc ostatnio kartą na wydruku tranzakcji był
    następujący nr autoryzacji: W56121. Trochę mnie zdziwiła ta literka W. W
    domciu przerzuciłem sporo wydruków, ale na każdym numer autoryzacji był
    zapisywany tylko cyframi. Czy ta litera też coś oznacza?

    Gorąco pozdrawiam

    --
    Jacek Jacenty (R) Rakowski
    www.goldap.info - Strona Informacyjna Miasta Gołdap

  • 2. Data: 2002-03-22 11:40:19
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > domciu przerzuciłem sporo wydruków, ale na każdym numer autoryzacji był
    > zapisywany tylko cyframi. Czy ta litera też coś oznacza?

    Również to zaobserwowałem płacąc VC w Geancie i... też mnie to zdziwiło ;-)

    Pozdrawim,
    Prof Ex

  • 3. Data: 2002-03-22 12:29:55
    Od: s...@y...com (Sebak)

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Również to zaobserwowałem płacąc VC w Geancie i... też mnie
    > to zdziwiło ;-)

    Kod autoryzacji jest alfanumeryczny.
    Teoretycznie wiec moze wygladac tak: 1PIWKO ;-)

    Pozdrawiam,

    Sebak