  • 1. Data: 2002-03-20 07:48:08
    Temat: platnosci w internecie
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    chcialbym dowiedziec sie jakie polecibyliscie karty do platnosci w
    internecie. Zazwyczaj robiac zakupy decyduje sie na oplate przy pobraniu na
    poczcie ale juz mnie to meczy. Ciekaw wiec jestem waszych propozycji w tym
    temacie.

    Pozdrawiam - Michal

  • 2. Data: 2002-03-20 07:51:43
    Temat: Re: platnosci w internecie
    Od: "skur-byk" <s...@p...onet.pl>

    Mam e-kartę mBanku i jestem z niej bardzo zadowolony...
    nie zawiodłem się ani razu...
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-03-20 07:53:20
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    > Mam e-kartę mBanku i jestem z niej bardzo zadowolony...
    > nie zawiodłem się ani razu...
    > pozdrawiam

    chodzi Ci o ta Vise electron dodawana do konta czy tez o ta karte wirtualna?

  • 4. Data: 2002-03-20 08:52:07
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > chodzi Ci o ta Vise electron dodawana do konta czy tez o ta karte wirtualna?

    Electronem mBanku nie można płacić w sieci. Pewnie chodzi o ekartę.

  • 5. Data: 2002-03-20 08:59:43
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    > Electronem mBanku nie można płacić w sieci. Pewnie chodzi o ekartę.

    wynika z tego, ze ze wszystkich dostepnych obecnie na rynku kart polecacie
    wlasnie ta wirtualna mBanku?

  • 6. Data: 2002-03-20 09:42:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mozna jeszcze w Multi netk@rte i VE Inteligo.

  • 7. Data: 2002-03-20 10:08:24
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    > Mozna jeszcze w Multi netk@rte i VE Inteligo.

    Mam konto w Inteligo ale jeszcze nigdy nie zdecydowalem sie placic ich karta
    za zakupy w Internecie. Sugerujesz, zebym bez obaw sprobowal? W sumie wiele
    ewentualnie nie strace (a tak swoja droga, czy te obawy o placenie w necie
    kartami nie sa wydumane? Slyszeliscie o jakims przekrecie z tym zwiazanym
    lub o kims komu wyczyszczono konto po takim zakupie?) Ja zawsze decyduje sie
    na zakupy tylko w sprawdzonych sklepach wiec to chyba tez dodatkowo jest
    jakies zabezpieczenie....

  • 8. Data: 2002-03-20 10:13:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 20, 2002 at 11:08:24AM +0100, mimod wrote:

> [...]
    > na zakupy tylko w sprawdzonych sklepach wiec to chyba tez dodatkowo jest

    Klopotem IMO jest fakt ze ktos moze uzywac Twojej karty do placenia w
    internecie a nie to ze jej uzyjesz Ty.

    Pamietaj ze placac karta (np. guzikiem) czesto zostawiasz jej numer w
    dziwnych miejscach, a sam numer to wiekszosc danych niezbednych do
    skorzystania z niej wlasnie w internecie.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-03-20 10:22:54
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    > Pamietaj ze placac karta (np. guzikiem) czesto zostawiasz jej numer w
    > dziwnych miejscach, a sam numer to wiekszosc danych niezbednych do
    > skorzystania z niej wlasnie w internecie.

    no dobrze - i tu wracamy do punktu wyjscia: jakie jest wiec najlepsze
    rozwiazanie? Jesli zasugerujesz e-karte to ktora z oferowanych jest
    najlepsza? Sam wiem o dwoch: mBanku i e-PKO BP.

  • 10. Data: 2002-03-20 10:29:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 20, 2002 at 11:22:54AM +0100, mimod wrote:

    > no dobrze - i tu wracamy do punktu wyjscia: jakie jest wiec najlepsze
    > rozwiazanie? Jesli zasugerujesz e-karte to ktora z oferowanych jest
    > najlepsza? Sam wiem o dwoch: mBanku i e-PKO BP.

    One sa takie same. I wcale nie sa najlepsze, choc jesli chodzi o
    bezpieczenstwo to sa jednymi z teoretycznie lepszych. Teoretycznie, bo
    czescia zabezpieczen sa m.in. regulaminy, czasem lepiej miec karte
    marna, ale z dobrym regulaminem, gdzie bank bierze na siebie
    odpowiedzialnosc. Od razu zaznaczam ze takie karty sa nieco drozsze.

    Z drugiej strony z placeniem kartami virtualnymi mozesz (i bedziesz)
    mial problemy w dziwnych sklepikach ktore IO udaja wklepujac numer
    karty do klasycznego POSa. Przyklady takich sklepikow byly tutaj juz
    jakis czas temu, ja nie podam, bo uzywam klasycznej karty ktora nawet
    w tak idiotycznych rozwiazanich przechodzi.

    --

    --w