  • 1. Data: 2002-03-20 08:05:16
    Temat: Multiport + Citi = problem ?
    Od: "zino" <...@o...pl>

    Wlasnie stalem sie uzytkownikiem Multiportu, ale mam problem z dostepem do
    Citibanku z poziomu Multiportu.
    Loguje sie do serwera, weryfikuje login i haslo, potem jest pobieranie
    informacji o lokatach i kontach ... i tu dla Multiportu czas sie zatrzymuje.
    Nie pobiera zadnych informacji, nie wylogowuje sie z serwera Citi, nie ma
    zadnych komunikatow o bledach. Bezposrednio do Citi-online dostaje sie bez
    zadnego problemu. O co chodzi ?
    Mial ktos takie przygody ?
    Pozdrawiam,

    Jarek

  • 2. Data: 2002-03-21 10:36:49
    Temat: Re: Multiport + Citi = problem ?
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Mial ktos takie przygody ?
    Tak. Ja. I nie widzę sposobu na rozwiązanie problemu.

    MaciejK