  • 1. Data: 2002-03-19 22:43:26
    Temat: Re: lokaty 'over night'
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Fortis Bank
    www.fortisbank.pl

  • 2. Data: 2002-03-19 22:51:32
    Temat: lokaty 'over night'
    Od: "Kasia Sobkowiak" <k...@a...thx-za-spam.pl>

    wiem ze calkiem niedawno BIG Bank Gdanski mial cos podobnego... bardzo
    dobrze oprocentowana.

    mozecie mi cos takiego w jakims banku polecic?

    Pozdrawiam

    Kasia Sobkowiak

    --
    ... Katarzyna Sobkowiak ... ... k.sobkowiak(@)atelier.pl ...
    ... Wirtualny Gdańsk ... http://www.wirtualny.gdansk.pl/ ...

  • 3. Data: 2002-03-20 10:30:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia Sobkowiak"
    > wiem ze calkiem niedawno BIG Bank Gdanski mial cos podobnego... bardzo
    > dobrze oprocentowana.
    >
    > mozecie mi cos takiego w jakims banku polecic?

    nadal ma ale z tym dobrym oproc. to przesada
    zawsze bylo o 1 oczko lepsze niz ROR a to jest teraz niewiele
    jedyna zeleta to ta, ze rusza automatycznie jak masz na r-ku 3000
    zostawiajac na ror 2000 a reszte na noc przeksiegowuje

    w Fortisie - e-pakiet chyba nie oferuje lokaty overnight wiec trzeba miec
    pakiet srebrny z mies. wplata 3000 - lokata ON startuje jak masz
    przynajmniej 10,000 PLN a zostawia tez 2000.
    Tam jednak stopy sa co noc inne - aktualnie od ok 7 do 9%
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-20 23:56:32
    Od: "Kasia Sobkowiak" <k...@a...thx-za-spam.pl>

    Użytkownik "blad" <blad(at)WYTNIJbankier.pl> napisał

    > nadal ma ale z tym dobrym oproc. <...>

    dziekuje Wam za te informacje :)

    Pozdrawiam

    Kasia Sobkowiak