  • 1. Data: 2014-07-17 22:54:38
    Temat: płatność kartą kred. ponad limit
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    czy mogę doładować kartę kredytową z limitem 3 tys do kwoty np.6000 i
    czy potem mogę dokonać zakupu za np 5000 zł. Czy taka transakcja przejdzie?

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-07-17 22:57:56
    Temat: Re: płatność kartą kred. ponad limit
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czy mogę doładować kartę kredytową z limitem 3 tys do kwoty np.6000 i
    > czy potem mogę dokonać zakupu za np 5000 zł. Czy taka transakcja przejdzie?

    a jaki masz dzienny limit transakcji lub max kwotę pojedynczej transakcji?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-07-18 00:10:13
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Krasnal" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > czy mogę doładować kartę kredytową z limitem 3 tys do kwoty np.6000 i czy
    > potem mogę dokonać zakupu za np 5000 zł. Czy taka transakcja przejdzie?

    Z którego banku to karta?

  • 4. Data: 2014-07-18 00:34:37
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 00:10:13 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik "Krasnal" napisał w wiadomości grup

    .pl...

    > Z którego banku to karta?

    krasnal pytał o pkobp

  • 5. Data: 2014-07-23 20:33:53
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    też jestem ciekaw co się stanie jeśli spłacę "za dużo",
    czy zmienieni się limit pojedyńczej transakcji?
    czy limit dzienny?
    czy dla całego cyklu rozliczeniowego?

    w moim przypadku karta citi silver.

  • 6. Data: 2014-07-23 21:08:06
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-18 00:34, zarząd komplementariusza pisze:

    .pl...

    > krasnal pytał o pkobp

    Ty, a skąd ty wiesz, że z pkobp? przecież nie napisałem informacji o banku?

    Krasnal
    ______________

  • 7. Data: 2014-07-23 21:10:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krasnal <k...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Ty, a skąd ty wiesz, że z pkobp? przecież nie napisałem informacji o banku?

    Bo się w sąsiednim wątku żaliłeś na koszty przelewu z KK w pkobp.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/