  • 1. Data: 2014-07-17 14:54:51
    Temat: kolejne pytanie dot. PKO Juniora
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    czy bank zamyka/przekształca ten rachunek:
    1) w 13 urodziny dziecka
    2) w 18 urodziny dziecka

  • 2. Data: 2014-07-17 20:59:35
    Temat: Re: kolejne pytanie dot. PKO Juniora
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 14:54:51 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    > czy bank zamyka/przekształca ten rachunek:
    >
    > 1) w 13 urodziny dziecka
    >
    > 2) w 18 urodziny dziecka

    najpierw w 13 na konto pierwsze, a potem na konto dla mlodych - z automatu konwersja
    nastepuje. Wszystko jest w umowe :)

  • 3. Data: 2014-07-17 21:39:52
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > najpierw w 13 na konto pierwsze,
    a potem na konto dla mlodych - z automatu
    konwersja nastepuje. Wszystko jest w umowe :)

    a jak dziecko ma 2 rachunki (jedno podpięte pod mamę drugie pod tatę) to w 13ur.
    trzeba będzie jeden z tychże rachunków skasować czy zostaną dwa konta pierwsze?

  • 4. Data: 2014-07-20 22:25:21
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 21:39:52 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:

    > a jak dziecko ma 2 rachunki (jedno podpięte pod mamę drugie pod tatę) to w 13ur.
    trzeba będzie jeden z tychże rachunków skasować czy zostaną dwa konta pierwsze?

    Zostana dwa konta pierwsze - i bedzie mozna oczywiscie jedno skasowac (lub miec dwa).
    Te dwa konta (PKO Konto Dziecka z oferty Junior) to na przypadek kiedy rodzice sa
    rozwiedzeni, etc. Dziecko w swoim serwisie widzi jedne oszczednosci i ma jeden zestaw
    skarbonek. Po 13 roku zycia zmienia sie sytuacja prawna, stad zamkniecie/otworzenie
    rachunku wymaga rowniez obecnosci dziecka - i nie bedzie sytuacji, ze np. matka
    zamknie konto zalozone przez ojca, czy tez przejmie pieniadze dzieca, etc.
    Sytuacje hipotetyczne, ale jak to w zyciu - bywaja, a przy 120 tysiacach dzieci cos
    takiego oczywiscie sie zdarza.

  • 5. Data: 2014-07-20 23:36:17
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Zostana dwa konta pierwsze - i bedzie mozna
    > oczywiscie jedno skasowac (lub miec dwa).

    czyli 14 latek będzie mógł mieć 4 konta młodzieżowe
    w banku pkobp? (2 konta ipko i 2 konta w inteligo),
    dobrze zrozumiałem?

    pytanie drugie: czy jest o co "walczyć" z mnogością
    kont, tzn. czy konta dla nastolatków mają tak samo
    lub podobnie atrakcyjne oprocentowanie jak PKO Junior?

    Przyznaję się bez bicia do niecnych, materialistycznych,
    wynikających z szatańskiej chciwości :) pobudek dla
    których zadałem to pytanie

    Obecnie jak ktoś ma do ulokowania 10.000zł to nie widzę
    lepszej oferty niż 4xJunior w PKOBP i to mnie skusiło.

    jak dla mnie bomba: 4,5% i w nie ma terminu zamrożenia
    pieniędzy, w każdej chwili mogę iść i je wypłacić.

  • 6. Data: 2014-07-21 20:29:28
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 23:36:17 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:

    > czyli 14 latek będzie mógł mieć 4 konta młodzieżowe
    >
    > w banku pkobp? (2 konta ipko i 2 konta w inteligo),
    >
    > dobrze zrozumiałem?

    2 konta pierwsze. W przypadku Inteligo - pierwsze konto bedzie tym glownym, drugie
    dodatkowym (struktura rachunkow w Inteligo)

    > pytanie drugie: czy jest o co "walczyć" z mnogością
    >
    > kont, tzn. czy konta dla nastolatków mają tak samo
    >
    > lub podobnie atrakcyjne oprocentowanie jak PKO Junior?

    Po 13 roku zycia bedzie rachunek oszczednosciowy, oprocentowanie lepsze niz drugi
    prog w Juniorze (obecnie 2%), natomiast na ten moment nie ma planow na utrzymanie tak
    wysokiego oprocentowania po 13 roku zycia.