  • 1. Data: 2014-07-17 21:52:02
    Temat: PKO zabija klientów opłatami
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Przelałem z konta karty kredytowej w PKO 1500 zł na konto w PKO, opłata
    30 złotych !!!!!! Za co się pytam? wszystko odbyło się w ramach tego
    samego banku. Jako klienta ta opłatą mnie zabili. Zgroza!!!!! Wypisuję
    się z tego pazernego banku!!! Czy w innych bankach "polskich" opłaty są
    podobne? Ktoś wie?

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-07-17 21:56:59
    Temat: Re: PKO zabija klientów opłatami
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Czy w innych bankach "polskich" opłaty są podobne? Ktoś wie?

    akurat za przelewy z kredytówki: tak, 2% to standard rynkowy

    myślę że Ty po prostu nie potrzebujesz karty kredytowej
    ale np. kredytu odnawialnego. Wtedy opłaty byłyby niższe

  • 3. Data: 2014-07-17 22:48:39
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-07-17 21:56, zarząd komplementariusza pisze:

    > akurat za przelewy z kredytówki: tak, 2% to standard rynkowy
    >
    > myślę że Ty po prostu nie potrzebujesz karty kredytowej
    > ale np. kredytu odnawialnego. Wtedy opłaty byłyby niższe

    Ewentualnie dobrego psychiatry

    Darek

  • 4. Data: 2014-07-17 22:50:39
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
    30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)
    Nie stać mnie na taką rozrzutność.

  • 5. Data: 2014-07-17 22:52:30
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-17 22:48, Darek pisze:

    > Ewentualnie dobrego psychiatry
    >
    > Darek
    czekam na adres

    Krasnal
    ______________

  • 6. Data: 2014-07-17 22:54:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
    > 30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)
    > Nie stać mnie na taką rozrzutność.

    pijesz jakieś pomyje i widzisz jaki to daje efekt, kup sobie 2-3 DOBRE
    piwa po 4-5 zł i od razu poczujesz się lepiej ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-07-17 22:55:52
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-17 22:54, RobertS pisze:

    > pijesz jakieś pomyje i widzisz jaki to daje efekt, kup sobie 2-3 DOBRE
    > piwa po 4-5 zł i od razu poczujesz się lepiej ;-)

    Dziękuje za radę. Idę do sklepu.

    Krasnal
    ______________

  • 8. Data: 2014-07-17 22:57:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dziękuje za radę. Idę do sklepu.

    i na zdrowie

    właśnie dopijam Ciemne Raciborskie, polecam ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-07-18 00:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krasnal k...@p...onet.pl ...

    > Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
    > 30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)
    > Nie stać mnie na taką rozrzutność.

    Jak widac - jednak cię stać :)

  • 10. Data: 2014-07-18 07:34:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 17 Jul 2014 21:52:02 +0200, Krasnal
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >samego banku. Jako klienta ta opłatą mnie zabili. Zgroza!!!!! Wypisuję
    >się z tego pazernego banku!!! Czy w innych bankach "polskich" opłaty są
    A za miesiąc jeszcze odsetki doliczą od tych 1500 zł.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl