  • 1. Data: 2014-07-17 16:44:28
    Temat: OFE czy ZUS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... oto jest pytanie, a decyzja do konca lipca ...

    J.

  • 2. Data: 2014-07-17 18:28:23
    Temat: Re: OFE czy ZUS
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-07-17 16:44, J.F. pisze:

    > ... oto jest pytanie, a decyzja do konca lipca ...
    >
    > J.

    Staropolską metodą - "nie róbmy nic, a jakoś to będzie" ;)

    Nawet jak OFE, to i tak rząd może w dowolnej chwili "znacjonalizować" ;)
    W ZUSie przynajmniej bez prowizji ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2014-07-17 18:49:59
    Od: Raff <r...@f...it>

    > Staropolską metodą - "nie róbmy nic, a jakoś to będzie" ;)
    >
    > Nawet jak OFE, to i tak rząd może w dowolnej chwili "znacjonalizować" ;)
    > W ZUSie przynajmniej bez prowizji ;)

    Chyba tak. Środki w OFE i tak byłyby minimalne i jeszcze prowizje "Za
    zarządzanie", więc szkoda "zachodu".
    Lepiej już chyba samemu sobie stworzyć jakiś własny fundusz emerytalny i tam
    odkładać "na starość". Albo "Staropolską metodą - "nie róbmy nic, a jakoś to
    będzie" ;)". ;)

  • 4. Data: 2014-07-17 18:50:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Staropolską metodą - "nie róbmy nic, a jakoś to będzie" ;)
    >
    > Nawet jak OFE, to i tak rząd może w dowolnej chwili "znacjonalizować" ;)
    > W ZUSie przynajmniej bez prowizji ;)

    ZUS czy OFE...jeden pies, virtualna kasa, której pewnie nigdy na oczy
    nie zobaczę, ot kolejne obciążenia "podatek", jak sobie sam nie odłożę
    to mi państwo na starość nic nie da

    dzisiaj byłem w ZUS złożyć dyspozycję, że w OFE zostaję, ale czy miało
    to jakiś większy sens? czas pokaże

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-07-17 19:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ... oto jest pytanie, a decyzja do konca lipca ...

    Zastanawiam się, skąd brak aktywności OFE? Nie zależy im?

  • 6. Data: 2014-07-17 19:40:49
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-07-17 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zastanawiam się, skąd brak aktywności OFE? Nie zależy im?

    Aktywność jest - w postaci drugiego mailingu w ciągu ostatnich 6-miesiecy ;)

    Radio zapodało,że niby aktywność zgłoszeń do OFE wzrosła,
    aczkolwiek na chwilę obecną ilość zgłoszonych =~1.000.000.
    (podzielone na różne Towarzystwa).

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2014-07-17 19:43:10
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2014-07-17 19:00, Budzik pisze:
    > Nie zależy im?

    Nie wolno im.
    W imię demokracji i wolności słowa.

  • 8. Data: 2014-07-17 20:12:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-07-17, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Zastanawiam się, skąd brak aktywności OFE? Nie zależy im?

    Przecież mają zakaz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2014-07-17 21:09:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 17:00:20 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Zastanawiam się, skąd brak aktywności OFE? Nie zależy im?

    Za reklamę grozi im do 3 mln zł kary. Rząd zadbał i o to.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2014-07-18 00:00:20