  • 1. Data: 2014-07-18 14:45:44
    Temat: dziecko płaci podatek lub składkę ZUS ze swojego młodziezowego rachunku bankowego
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    niezaprzeczalnie da się z IzzyKonta bo sam to robiłem
    oczywiście posiadam IzzyKonto jako osoba pełnoletnia,
    ale zakładam że bank nie blokuje tej funkcji młodzieży

    czy oprócz IzzyKonta mBanku dawnego mBanku istnieje
    jakiś inny rachunek młodzieżowy (13-18 lat) z którego
    da się wykonać przelew podatkowy lub zusowski?

  • 2. Data: 2014-07-18 16:01:30
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 14:45:44 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
> [...]
    >
    > jakiś inny rachunek młodzieżowy (13-18 lat) z którego
    >
    > da się wykonać przelew podatkowy lub zusowski?

    ciekawi mnie jak wygląda funkcjonalność
    konta młodzieżowego w inteligo

    zauważyłem taką ciekawostkę że w marmurkowym ipko jest
    odrębna nazwa konta dla młodzieży, a w inteligo takiej
    odrębnej nazwy nie ma - czy zatem różnią się od kont
    dla dorosłych tylko formą podpisania (zgoda rodzica)
    czy także funkcjonalnością i tabelą opłat w inteligo?

    bo jeśli nie ma dla nich odrębnej pozycji w cenniku
    to domyślam się że z młodzieżowego konta tak samo
    powinno być możliwe zapłacenie podatku jak z dorosłego?