  • 1. Data: 2014-07-17 13:49:18
    Temat: UWAGA - IPKO Wyłudzenia
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Witam
    właśnei dostałem maila ze mam zablokany dostęp do iPKO - tylko ze ja nigdy
    tam nic nie miałem :)
    http://starlight-theatre.ca/.ik3/1.htm?https://www.i
    pko.pl/ikdCKOUT&SAMLart=AAHqCB%2F7%2FXGM7Rhi2FyN533c
    uine7RXKDtzJfNbG%2BIKGChmyZtJuRTIx

    po wpisaniu idntfikatora , hasła , kodu pzrekierowuje juz na prawdziwą
    stronę iPKO

    --

    pozdrawiam
    Krzysztof Bajorek

  • 2. Data: 2014-07-17 14:30:22
    Temat: Re: UWAGA - IPKO Wyłudzenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "K.B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uine7RXKDtzJfNbG%2BIKGChmyZtJuRTIx

    > po wpisaniu idntfikatora , hasła , kodu pzrekierowuje juz na prawdziwą

    A z jakiego IP to przyszło?
    Bo strona już nie istnieje.

  • 3. Data: 2014-07-17 14:46:24
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    u mnei nadal dziala :)

  • 4. Data: 2014-07-17 16:33:47
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2014-07-17 14:30, Robert Tomasik pisze:

    > A z jakiego IP to przyszło?
    > Bo strona już nie istnieje.

    Tu jeszcze działa, też dostałem:
    http://bymb.org.tr/.ik4/1.htm?https://www.ipko.pl/ik

  • 5. Data: 2014-07-17 17:04:22
    Temat: Re: UWAGA - IPKO Wy?udzenia
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Witam
    > w?a?nei dosta?em maila ze mam zablokany dost?p do iPKO - tylko ze ja nigdy
    > tam nic nie mia?em :)
    > http://starlight-theatre.ca/.ik3/1.htm?https://www.i
    pko.pl/ikdCKOUT&SAMLart=AAHqCB%2F7%2FXGM7Rhi2FyN533c
    uine7RXKDtzJfNbG%2BIKGChmyZtJuRTIx

    > po wpisaniu idntfikatora , has?a , kodu pzrekierowuje juz na prawdziw?
    > stron? iPKO

    wpisałeś na tej stronie PRAWDZIWY indentyfikator i hasło?

    też dostałem takiego emaila, zadzwoniłem do banku i to oczywisty fake

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-07-17 17:16:15
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 17/07/2014 17:04, RobertS wrote:

    > wpisałeś na tej stronie PRAWDZIWY indentyfikator i hasło?
    >
    > też dostałem takiego emaila, zadzwoniłem do banku i to oczywisty fake

    Nie ma konta i wpisał prawdziwe? Takich idiotów poza grupą szukaj! I na
    fake-ach dobrze działa.

  • 7. Data: 2014-07-17 17:27:02
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 17/07/2014 17:16, mx wrote:

    > Nie ma konta i wpisał prawdziwe? Takich idiotów poza grupą szukaj! I na
    > fake-ach dobrze działa.

    Już myślałem, że to nasze własne, polskie ...

    "Weryfikacja
    Wytrzeć następne pole i wprowadź kod.

    Odblokować konto
    Twój dostęp on-line została przywrócona. Możesz teraz zalogować się i
    korzystać z konta normalnie."

    A to z góógla tłumaczenie.