  • 1. Data: 2002-04-15 11:14:44
    Temat: platnosc VISA w necie-jaka min. kwota?
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Swego czasu p. Wojtek twierdzil, ze placi karta rachunki po 4zl. Lukas
    odpowiedzial mi, ze istotnie nie ma limitow transakcji bezgotowkowych
    (bankomatowe sa - 10zl, bo nie daje monet, moze byc wiecej).

    Tymczasem place sobie karta VE w necie i otrzymuje informacje, ze min.
    wplata to 5zl (prowizja dla Allegro). Ciekawym czy to wymysl Allegro, czy
    rzeczywiscie nie mozna placic w necie <5zl. Nawiasem mowiac wpisalem 5,01zl
    i tez nie mozna. Grosz ucielo i poszlo 5. A gdy teraz robilem platnosc
    21,07zl to poszlo OK.

    pzdr

  • 2. Data: 2002-04-15 12:45:48
    Temat: Re: platnosc VISA w necie-jaka min. kwota?
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > i tez nie mozna. Grosz ucielo i poszlo 5. A gdy teraz robilem platnosc

    wydaje mi sie ze minimalna kwota to jednostak danej waluty np. 1 zl;
    ale firma akceptujaca karte moze to minimum podniesc...

  • 3. Data: 2002-04-15 13:18:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 15, 2002 at 01:14:44PM +0200, Szymon wrote:

    > Swego czasu p. Wojtek twierdzil, ze placi karta rachunki po 4zl. Lukas
    > odpowiedzial mi, ze istotnie nie ma limitow transakcji bezgotowkowych
    > (bankomatowe sa - 10zl, bo nie daje monet, moze byc wiecej).

    W niedziele zaplacilem za dwie cole (12zl) a nastepnie poprosilem o
    rozmienienie 100zl na drobne.

> [...]
    > i tez nie mozna. Grosz ucielo i poszlo 5. A gdy teraz robilem platnosc

    Spokojnie, 1zl w polcardzie przechodzi. Moze ecard jakies kretynizmy
    wstawia.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-04-15 16:45:38
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@p...fm>

> [...]
    5,01zl
    > i tez nie mozna. Grosz ucielo i poszlo 5. A gdy teraz robilem platnosc

    ja zapłaciłem kartą chyba z 1,2 właśnie dla allegro, więc nie wiem dlaczego
    Tobie się nie udaje

    --
    Karol Żwiruk
    http://www.karol.z.pl

  • 5. Data: 2002-04-15 22:05:49
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > ja zapłaciłem kartą chyba z 1,2 właśnie dla allegro, więc nie wiem
    dlaczego
    > Tobie się nie udaje

    Jestes pewien? Dawno? Ja 2 dni temu mniej wiecej... Moze cos zmienili, albo
    cos nie tak zrobilem... Platnosc VE Inteligo.

    pzdr

  • 6. Data: 2002-04-16 06:20:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ja zapłaciłem kartą chyba z 1,2 właśnie dla allegro,

    Mi tez na allegro nie chiao przepuscc mniej nic 5 PLN - to jest chyba dolna
    kwota od ktorej autoryzuja.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-04-16 08:34:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 15 Apr 2002 15:18:37 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Spokojnie, 1zl w polcardzie przechodzi. Moze ecard jakies kretynizmy
    >wstawia.

    W ecardzie bylo min 2zl. Moze Allegro sobie jakis specjalnie
    podwyzszylo. Kto ich obsluguje i czy przez bezpieczna autoryzacje
    (przez przekierowanie na strone Polcardu/eCardu) ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-04-16 08:47:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Apr 16, 2002 at 10:34:17AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > W ecardzie bylo min 2zl. Moze Allegro sobie jakis specjalnie
    > podwyzszylo. Kto ich obsluguje i czy przez bezpieczna autoryzacje
    > (przez przekierowanie na strone Polcardu/eCardu) ?

    Nie wiem, nie uzywam ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-04-16 09:15:13
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > W ecardzie bylo min 2zl. Moze Allegro sobie jakis specjalnie
    > podwyzszylo. Kto ich obsluguje i czy przez bezpieczna autoryzacje
    > (przez przekierowanie na strone Polcardu/eCardu) ?

    przez eCard, tak, jest przekierowanie. Moze rzeczywiscie ustalili min. 5zl.

    pzdr

  • 10. Data: 2002-04-16 10:47:43
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@p...fm>

    > dlaczego
    >
    > Jestes pewien? Dawno? Ja 2 dni temu mniej wiecej... Moze cos zmienili,
    albo
    > cos nie tak zrobilem... Platnosc VE Inteligo.

    jakieś 3 - 4 tygodnie temu, VC Lukasa

    --
    Karol Żwiruk
    http://www.aga.prv.pl