  • 1. Data: 2002-04-15 10:02:46
    Temat: Aktualizacja w Lukas e-banku
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Nie wiem jak to się dzieje, że co miesiąc Lukas e-konto wygrywa konkurencje
    pośród banków internetowych.Jeżeli macie konto w mBanku lub np. VW to stan
    konta jest dynamicznie zmieniany w ciągu całej doby - i to jest OK. Natomiast w
    Lukasie - zgroza- raz na dobę i to niechętnie. Dzisiaj o godz 8:00 (15.04.2002)
    miałem stan konta według godz4:00 z dnia 14.04.2002).
    Jak to sie ma do ONLINE?!!!!?
    Próba aktualizacji trwa tak długo, że gdybym pracował na modemie to pewnie
    dawno wydałbym wszystkie pieniądze (nie tylko odsetki) na rachunki telefoniczne.
    Pisałem już dwa razy do Lukasa ale efektów nie widać - owszem odpowiadają, że
    wzmacniają serwery itp itd ale w tej materiii cisza.

  • 2. Data: 2002-04-15 10:09:16
    Temat: Re: Aktualizacja w Lukas e-banku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > pośród banków internetowych.Jeżeli macie konto w mBanku lub np. VW to stan
    > konta jest dynamicznie zmieniany w ciągu całej doby - i to jest OK.

    Pormocja, promocja :)))

  • 3. Data: 2002-04-15 10:11:54
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > konkurencje
    > Natomiast w
    >
    > Pormocja, promocja :)))
    >
    > Sugerujesz że wolą wydać pieniądze na korupcję "Bankiera" niż na poprawę
    działania?????

  • 4. Data: 2002-04-15 10:25:49
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > dawno wydałbym wszystkie pieniądze (nie tylko odsetki) na rachunki telefoniczne.

    Wiesz, niedawno (na poczatku marca chyba) w lukasie zminiono interfejs
    graficzny. Również wtedy poprawiono dostęp intenetowy. Kiedys na
    aktualizacje salda (reczną) trzeba było czekać z 10min lub w ogóle był
    problem z komunikacją z serwerem. Obecnie (tak jest przynajmniej u mnie)
    aktualizacja ręczna trwa max . 1.5 min o wszystkich porach dnia.
    Wczesniej w godzinach 14-17 były poważne trudnosci z logowaniem, obecnie
    ja takich nie zauwazylem. Po za tym aktualizacja stanu konta jest
    wykonywana po stronie serwera, czyli klikasz przycisk "Aktualizuj" i w
    tym momencie możesz się wylogować, logujesz się nastepnie po 10min. i
    masz saldo zaktualizowane.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2002-04-15 10:32:02
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Wszedłem , faktycznie troche szybciej niż dawniej - o godz 12:26 trwało to 3
    minuty ( na sztywnym łaczu)ale jest to wkurzające oczekiwanie.

  • 6. Data: 2002-04-15 10:37:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Sugerujesz że wolą wydać pieniądze na korupcję "Bankiera" niż na poprawę
    > działania?????

    Przeciez to nie te rzedy wielkosci sumy.
    Poza tym to przeciez dwa osobne dzialy.
    Popatrz na Microsoft :))) i ich tydzien porpawiania bledow, zamiast
    rozwijania nowego :))

    Ten swiat :)

  • 7. Data: 2002-04-15 11:27:33
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    telefoniczne.

    Ja mam modem, ale place ryczalt. Niemniej sadze, iz rzeczywiscie dla
    modemowcow nie ma sensu w ogole bankowosc elektroniczna, gdyz ta nieznaczna
    roznica w oprocentowaniu nie pokryje kosztow impulsow.

    Inna sprawa, ze wiekszosc wykorzystuje net nie tylko do bankowosci.

    pzdr

  • 8. Data: 2002-04-15 11:52:56
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości ...
    | Ja mam modem, ale place ryczalt. Niemniej sadze,
    | iz rzeczywiscie dla modemowcow nie ma sensu
    | w ogole bankowosc elektroniczna, gdyz ta nieznaczna
    | roznica w oprocentowaniu nie pokryje kosztow impulsow.

    Nie wziales pod uwage "kilku" innych zalet bank. elektronicznej - dostepu,
    wygody i - przede wszystkim - braku kolejek w oddzialach. Ostatnio
    zalatwialem zonie karte do eKonta w Lukasie (oddzial w Bydgoszczy). Mimo, iz
    bylismy pierwsi w kolejce (przed nami jedna niedysponentka udzielala
    kredytu) czekalismy ok 30 minut!!! W tym czasie kolejka urosla do ok. 8-10
    osob (a raczej dwie kolejki, bowiem wprowadzono oddzielne stanowiska do
    wplat rat kredytowych). Scisk, upal, nerwy... A tego banki internetowe tobie
    oszczedzaja :-)))

    pzdr

    KOmiX

  • 9. Data: 2002-04-15 12:23:09
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wziales pod uwage "kilku" innych zalet bank. elektronicznej - dostepu,
    > wygody i - przede wszystkim - braku kolejek w oddzialach. Ostatnio

    Podobne mam doswiadczenia z lukasem, ale chodzi o ekonomie. Jesli dostep
    netowy mnie dzis kosztuje ok. 110zl/m czyli +/- 1350zl rocznie to musialbym
    trzymac na 7% (po podatku) ok. 20.000zl by wyjsc na zero. Do tego niektore
    banki netowe tez sa platne, wiec nawet wiecej. Chyba (jeszcze) nie ma banku,
    gdzie statystyczny (!) klient mialby >20.000zl.

    Teraz wez pod uwage, ze liczylem tylko by wyjsc na zero i 110 za net, a bywa
    wiecej (SDI chocby).

    To wszystko o czym pisales jest prawda, jednakze nie sadze, aby warto bylo
    kupowac dostep TYLKO dla bankowosci netowej.

    pzdr

  • 10. Data: 2002-04-15 13:06:57
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Odnoszę wrażenie , że trochę dyskusja się "zakałapućkała".
    Problem aktualizacji i ewentualnie czasu jej trwania jest widoczny jeżeli ktoś
    ma możliwość porównania róznych banków.
    Ja mam
    na przykładzie VW aktualizacja co mniej więcej godzinę a jeżeli sam chcesz
    zaktualizować konto to trwa to 2 se.
    I teraz porównaj Lukas aktualizacja rza na dobę a wymuszona aktualizacja 3 min.
    I to jest"kanał"
    Pzdr dla wszystkich