  • 1. Data: 2002-04-15 11:01:58
    Temat: Re: PEKAO przez SMS
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a9ebti$3nd$1@news.onet.pl...
    > Czesc!
    > Pamieta ktos z Was jak sie pobiera saldo eurokonta SMS-em. mialem gdzies
    > ulotke, ale zgubilem a na www.pekao.com.pl nie moge sie dostac :-(((
    >
    > Z gory dzieki
    > Michal

    SMS na numer +48601365365 o treści 111#nr rozliczeniowy#nr rachunku#telekod#

  • 3. Data: 2002-04-15 11:36:14
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > SMS na numer +48601365365 o treści 111#nr rozliczeniowy#nr
    rachunku#telekod#

    hmm. wyslalem jakies 20min temu i brak odzewu....
    Pzdr
    Michal

  • 4. Data: 2002-04-15 11:54:03
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > rachunku#telekod#
    >
    > hmm. wyslalem jakies 20min temu i brak odzewu....

    dlatego bardziej oplaca sie robic to z telefonu stacjonarnego - za darmo i
    natychmiast
    od czasu jak przelew wyslany sms-m z samego rana zostal zrealizowany z
    "malym" opoznieniem, zrezygnowalem z obslugi telesaerwisu za posrednictwem
    sms
    mozesz zadzwonic pod 0800121881

    as

  • 5. Data: 2002-04-15 12:59:49
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > od czasu jak przelew wyslany sms-m z samego rana zostal zrealizowany z
    > "malym" opoznieniem, zrezygnowalem z obslugi telesaerwisu za posrednictwem

    Co do opoznien to oni w ogole sa niezli. Wyslalem przez 0800 przelew w
    sobote i do tej pory nie mam go na e-koncie w Lukasbanku!!! Ciekaw jestem
    czy wyszedl z eurokonta, ale sms z saldem nie wraca (juz dwa poslalem). A
    zadzwonic nie moge bo siedze na modemie i linie mam zajeta. Strefa d...

    Pozdr
    Michal

  • 6. Data: 2002-04-15 16:16:46
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    > SMS na numer +48601365365 o treści 111#nr rozliczeniowy#nr
    rachunku#telekod#

    u mnie działało bezbłędnie, ale po wpisaniu na końcu 11 (+gsm)
    Dziwne, nie?

    Pzdr
    Mariusz

  • 7. Data: 2002-04-15 17:25:56
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czesc!
    > Pamieta ktos z Was jak sie pobiera saldo eurokonta SMS-em. mialem gdzies

    w czwartek w ciagu calego dnia wyslalem tam 3 smsy i juz w niedziele o
    godzinie 8 rano obudzilo mnie bombardowanie smsami z odpowiedzia
    odpowiedz byla jedyna slyszna bo o 8 w niedziele to bank nie dziala
    dobre w tym wszystkim jest to ze udalo mi sie wyjasnic juz te sprawe
    a zle ze niestety negatywnie
    mianowicie oswiadczyli mi ze tak sie czesto dzieje z smsami wysylanymi z
    innej sieci niz plus
    zachecali mnie do dreczenia swojego operatora gsm...

    --
    piotr

  • 8. Data: 2002-04-15 17:39:48
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Co do opoznien to oni w ogole sa niezli. Wyslalem przez 0800 przelew w
    > sobote i do tej pory nie mam go na e-koncie w Lukasbanku!!! Ciekaw jestem
    > czy wyszedl z eurokonta, ale sms z saldem nie wraca (juz dwa poslalem). A

    No o 15 to za wcześnie go chcesz widzieć:-))