  • 1. Data: 2002-04-15 11:20:25
    Temat: Mbank, poczta, karty prosze o pomoc
    Od: "tomekj" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam kilka problemnów:
    1. kwietnia wyslalem umowe do mbanku wraz z xero dowodu,
    dzisiaj (15 kwiecien)chcialem zamowic Vise Electron i nie
    moge bo poczta podobno nie dostarczyla umowy.
    Jak myslicie czyja winy poczty czy mbanku?
    2. Mialem na moje ekonto dostac kase za paczke, ktora wyslalem za pobraniem
    Paczka zostala odebrana 10 kwietnia, a na moim ekoncie pusto. A to czyja
    moze byc wina?
    3. Ile czeka sie od momentu zamowienia na Vise Electron w mbanku?

    Z gory dzieku za pomoc
    miare mozliwosc prosze na priva
    Pozdrawiam
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-04-15 11:44:29
    Temat: Re: Mbank, poczta, karty prosze o pomoc
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "tomekj" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1. kwietnia wyslalem umowe do mbanku wraz z xero dowodu,
    > dzisiaj (15 kwiecien)chcialem zamowic Vise Electron i nie
    > moge bo poczta podobno nie dostarczyla umowy.
    > Jak myslicie czyja winy poczty czy mbanku?

    Pewnie troche tu troche tu :-)

    > 2. Mialem na moje ekonto dostac kase za paczke, ktora wyslalem za
    pobraniem
    > Paczka zostala odebrana 10 kwietnia, a na moim ekoncie pusto. A to czyja
    > moze byc wina?

    przelewy pocztowe ida do 14 dni, potem mozesz reklamowac. Mam nadzieje, ze
    podales numer bez cyfr kontrolnych.

    > 3. Ile czeka sie od momentu zamowienia na Vise Electron w mbanku?

    Ja czekalem cos ok. 1 tyg. czasu. Rzeczywiscie to zakladanie konta w mBanku
    to istna paranoja. Powinni brac przyklad z Inteligo. W tydzien mialem
    wszystko. Jesli poczytasz archiwum grupy to ten temat byl juz walkowany
    tysiace razy

    pzdr

  • 3. Data: 2002-04-15 13:25:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > to istna paranoja. Powinni brac przyklad z Inteligo. W tydzien mialem
    > wszystko. Jesli poczytasz archiwum grupy to ten temat byl juz walkowany

    hi, hi - dla odmiany ja z Inteligo mialem niezle walki... (raczej z
    kurierem)

  • 4. Data: 2002-04-15 14:44:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 15 Apr 2002 13:44:29 +0200, w
    <a9eegu$fcd$1@absinth.dialog.net.pl>, "Szymon" <w...@p...com>
    napisał(-a):

    > przelewy pocztowe ida do 14 dni, potem mozesz reklamowac. Mam nadzieje, ze
    > podales numer bez cyfr kontrolnych.

    Ja podaję z cyframi kontrolnymi i poczta sobie radzi.

  • 5. Data: 2002-04-15 20:19:19
    Od: "tomekj" <t...@p...onet.pl>

    >begin --> Mon, 15 Apr 2002 13:44:29 +0200, w
    ><a9eegu$fcd$...@a...dialog.net.p l>, "Szymon" <w...@p...com>

    >Ja podaję z cyframi kontrolnymi i poczta sobie radzi.

    a co jesli podam z cyframi kontrolnymi?