  • 1. Data: 2012-03-10 20:56:27
    Temat: opłaty za konto24.pl w BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    kilka tygodni temu dostałem w formie informacji w serwisie transakcyjnym
    BZWBK info, że od 1.03 wchodzi nowa toip i jeżeli na konto nie będzie
    wpływało miesięcznie min. 1000 zł to będę musiał za nie płacić 7 zł!!!

    suma sumarum za konto internetowe 7 zł + 50 gr za przelew i 20 gr za
    potwierdzenie sms, tanio to nie jest więc postanowiłem zrezygnować z
    tego konta

    udałem się do oddziału, w którym pracownik BARDZO nie chciał mi tego
    konta zamknąć twierdząc, że przecież mam stałe wpływy i za konto płacił
    nie będę...niestety nie zauważył, że od 6 miesięcy stałych wpływów nie ma

    w końcu zamknął mi to konto, ale i tak 7 zł za marzec musiałem zapłacić,
    pewnie słusznie, ale niesmak pozostał zwłaszcza, że kiedyś to był
    naprawdę fajny bank, a teraz ile w nim zostało z dawnego WBK a ile to
    już santander?

    dlatego uważajcie, jeżeli macie konto w BZWBK z którego nie korzystacie
    to albo je zasilcie (na poczet opłat) albo zamknijcie, jakiś czas temu
    pobrano mi opłatę za kartę, ale na koncie brakowało mi środków, pojawiło
    się saldo debetowe i od razu znalazłem o tym info w raporcie BIK

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-03-10 22:37:32
    Temat: Re: opłaty za konto24.pl w BZWBK
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "RobertS" ...
    > kilka tygodni temu dostałem w formie informacji w serwisie transakcyjnym BZWBK
    > info, że od 1.03 wchodzi nowa toip i jeżeli na konto nie będzie wpływało
    > miesięcznie min. 1000 zł to będę musiał za nie płacić 7 zł!!!

    bylo juz o tym na grupie

    > suma sumarum za konto internetowe 7 zł + 50 gr za przelew i 20 gr za
    > potwierdzenie sms, tanio to nie jest więc postanowiłem zrezygnować z tego
    > konta

    drogo jak cholera

    > jeżeli macie konto w BZWBK

    ... to ostro z niego korzystajcie (hint: 1%)
    albo zamknijcie.

    --
    T.F.

  • 3. Data: 2012-03-10 23:42:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "T.F." jjgl35$k0m$...@i...gazeta.pl

    > ... to ostro z niego korzystajcie (hint: 1%)

    http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back/pytania_i_odpowiedzi.aspx

    Ile BZ WBK daje maksymalnie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-03-11 21:17:17
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Otwórzcie Avocado http://m-avocado.pl/ albo zamknijcie

  • 5. Data: 2012-03-12 11:04:16
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Miałem podobnie w sumie moja wina ale człowiek zapomniał, że jest tylko
    1 bezpłatny przelew z oszczędnościowego na "normalne" konto. W momencie
    zamykania konta babka zarzekała się, że po co mam zamykać jak i tak nic
    mnie ono nie kosztuje, zamknąłem i okazało się, że muszę dopłacić ok 60 zł.

    gregor

  • 6. Data: 2012-03-12 15:18:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gregor" jjkl8t$39k$...@i...gazeta.pl

> [...]
    tak nic mnie ono nie kosztuje, zamknąłem i
    > okazało się, że muszę dopłacić ok 60 zł.

    Ono czy one? Miałeś 12 kont? Z każdego lałeś w tamtym miesiącu,
    ale nie lałeś do zera? Pochwalasz BZ WBK -- piszesz, że dbają
    tam o klienta. Ja też mam dobre zdanie o tym banku. [dlatego
    zamknąłem konto -- a nuż dadzą otwieraną promocję z wiśniami...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-03-13 21:35:38
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-03-10 21:56, RobertS pisze:
> [...]
    > konta zamknąć twierdząc, że przecież mam stałe wpływy i za konto płacił
    > nie będę...niestety nie zauważył, że od 6 miesięcy stałych wpływów nie ma

    No i 5 zł za wysłanie wyciągu. Ja mam tam konto do karty MoneyKarta
    VISA. Będzie trzeba zamknąć. Im szybciej, tym lepiej.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-03-20 17:20:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > No i 5 zł za wysłanie wyciągu. Ja mam tam konto do karty MoneyKarta
    > VISA. Będzie trzeba zamknąć. Im szybciej, tym lepiej.

    I dzisiaj się już w końcu na dobre pożegnałem z rachunkiem BZWBK. Od
    dzisiaj biegnie termin wypowiedzenia. MoneyKartę VISA przezornie
    zastrzegłem. Co prawda za 2 miesiące mnie skasowali, ale już więcej -
    mam nadzieję - nie będę musiał tam zaglądać. No, chyba, że się skuszę na
    jakąś ichnią pre-paid kartę.

    Rozumiem płatne konto przy braku wpływów, płatna karta (35 zł za 2
    lata), ale przelewy są płatne i trzeba je autoryzować płatnymi SMS-ami.
    Dziękuję, postoję.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/