  • 1. Data: 2012-03-10 16:35:34
    Temat: gdzie dobry ror?
    Od: <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich użytkowników Usenetu.

    Mam do Was pytanie o bank w którym założyć dobry ror?
    Będzie to moje konto pomocnicze interesuje żeby był bezpłatny darmowe
    przelewy trochę oddziałów w Trójmieście za darmo wypłata gotówkowa i
    bezopłatowe ewentualne zamknięcie konta po kilku miesiącach (żeby nie było
    opłaty za zamknięcie ror) i nie może to być credit Agricole, Getin noble
    bank, Alior bank, euro banku raiffeisen bank, Polbank, Pekao SA, Bank
    Pocztowy, BZW.

    Dzięki za rzeczowe odpowiedzi

    Paweł

  • 2. Data: 2012-03-10 16:59:44
    Temat: Re: gdzie dobry ror?
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Użytkownik <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłaty za zamknięcie ror) i nie może to być credit Agricole, Getin noble
    > bank, Alior bank, euro banku raiffeisen bank, Polbank, Pekao SA, Bank

    Deutsche Bank - bankomaty za free, zreszta co ja tu będe reklamował -
    poczytaj na ich stronie, nie chce mnie się dawac linka :) Nazywa sie to to
    DBNet

    Pzdr.
    KZ

  • 3. Data: 2012-03-10 17:02:21
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Sagittarius" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Deutsche Bank - bankomaty za free, zreszta co ja tu będe reklamował -
    > poczytaj na ich stronie, nie chce mnie się dawac linka :) Nazywa sie to to
    > DBNet

    czy to ty jestes tym trollem ktory pod roznymi ksywami reklamuje dbnet ?

    watkodawco: poczytaj o dbnet w archiwum grupy - zdaje sie ze jest tam wiecej
    na minus niz na plus :]

    pzdr

  • 4. Data: 2012-03-10 17:06:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    <z...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

> [...]
    > przelewy trochę oddziałów w Trójmieście za darmo wypłata gotówkowa i
    > bezopłatowe ewentualne zamknięcie konta po kilku miesiącach (żeby nie było
    A skąd takie wymagania?

    > opłaty za zamknięcie ror) i nie może to być credit Agricole, Getin noble
    > bank, Alior bank, euro banku raiffeisen bank, Polbank, Pekao SA, Bank
    > Pocztowy, BZW.

    I dlaczego te Ci nie pasują?
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 5. Data: 2012-03-10 19:26:17
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2012-03-10 18:02, marcin wrote:
> [...]
    >
    > watkodawco: poczytaj o dbnet w archiwum grupy - zdaje sie ze jest tam wiecej na

    jako konto do bankomatow db jest chyba najlepszy
    obsluga przez internet jest za to raczej beznadziejna

    ale ja mam i raczej jestem zadowolony - nie musze sie zastanawiac ktory bankomat za
    darmo
    i moge w bankomacie za darmo sprawdzic stan konta (ale oczywiscie bnie we wszystkich
    bankomatach)

    m.

  • 6. Data: 2012-03-11 01:03:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@g...SKASUJ-TO.pl> jjfvsm$94f$...@i...gazeta.pl

    > bezopłatowe ewentualne zamknięcie konta po kilku miesiącach
    > (żeby nie było opłaty za zamknięcie ror) i nie może to być

    A gdzie są opłaty za zamknięcie?

    > credit Agricole, Getin noble bank

    Oszuści. :)

    > Alior bank,

    Strata czasu.

    > euro banku

    Czemu nie?

    > raiffeisen bank, Polbank,

    A to nie jest teraz jeden bank?

    > Pekao SA,

    Złodzieje.

    > Bank Pocztowy,

    Bank początkujący.

    > BZW.

    Dają keszbek -- może warto?...

    -=-

    Mille daje Dobre Konto; mBank; Inteligo; KB daje Superkonto
    (chyba dorzuca 50 wiśni); BGŻ daje podwyżkę; meritum i Citi
    bezproblemowe, ale nie wiem, czy same w sobie są opłacalne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-03-11 01:06:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin" 4f5b8926$0$1264$6...@n...neostrada.pl

    > watkodawco: poczytaj o dbnet w archiwum grupy - zdaje sie ze jest tam wiecej na
    minus niz na plus :]

    Konto do xupy ale dają modem. \otworzyć, wziąć modem i zamknąć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-03-11 07:32:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 02:06:42 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Konto do xupy ale dają modem. \otworzyć, wziąć modem i zamknąć.

    Dawali. Już nie dają.

  • 9. Data: 2012-03-11 13:39:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" jjhkf7$jcn$...@i...gazeta.pl

    > Dawali. Już nie dają.

    Pisali, że przedłużyli, ale nie interesuję się tym.
    Wkrótce net może być niemal za free. Wtedy i modemy
    stanieją, bo będą masowo produkowane,

    http://www.tabletowo.pl/2012/02/10/darmowy-internet-
    w-tabletach-firmy-manta/

    DB mógłby dawać takie zabawki. :) Zauważ, że BGŻ czy
    Mille dają tyle, iż za rok można taką zabawkę kupić.
    Citi tez dobry, bo daje przelewy periodyków za free.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-03-11 21:58:40
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "marcin" napisał:
    > watkodawco: poczytaj o dbnet w archiwum grupy - zdaje sie ze jest tam
    > wiecej na minus niz na plus :]

    Czy byłbyś uprzejmy napisać coś więcej? Dotąd stwierdziłem tylko jeden
    minus: zdecydowanie zbyt powolne przetwarzanie danych.
    Założyłem (jeszcze za plecak) sobie konto i nie widzę innych minusów, jakiś
    ślepy jestem... :(

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl