  • 1. Data: 2012-03-10 09:57:35
    Temat: WBK śledzi klientke - detektyw
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    Gdybym miał konto w banku BZ WBK, po sprawie Kaliny zamknąłbym je z hukiem

    7648,Detektyw_sledzil_ofiare_bankowego_gzymsu.html

    Gabor

  • 2. Data: 2012-03-10 10:31:11
    Temat: Re: WBK śledzi klientke - detektyw
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Gdybym miał konto w banku BZ WBK, po sprawie Kaliny zamknąłbym je z
    > hukiem

    7648,Detektyw_sledzil_ofiare_bankowego_gzymsu.html

    Zacznijmy od tego, że odszkodowanie wypłaca ubezpieczyciel, a nie bank,
    zatem jest wyjątkowo mało prawdopodobne, by bank w ogóle się angażował w
    wynajmowanie detektywa. To, że ubezpeiczyciele wynajmują detektywów z kolei
    mnie nie dziwi, bo to po prostu dbałość o ich interesy, a pośrednio i
    pozostałych ubezpieczonych. Nie zapominajmy, że wysokość skłądki jest
    zależnością statystyszną szkód.

    Nie wiem z jakiego powodu tak długo trwa wypłata tego odszkodowania, a
    artykuł na to podstawowe pytanie nie odpowiada. Dziennikarz pytał
    ubezpieczonego, pytał ofiarę, porozmawiał z osobami postronnymi, a nikt nie
    wpadł na pomysł zapytania ubezpieczyciela o powody zwłoki - przynajmniej
    brak śladu w artykule takiego pytania. Bo może jakieś są i z czegoś to
    wynika. Dziwne jest dla mnie, czemu ubezpieczyciel zamiast zarządać od
    ubezpieczonej jakiegoś tam zaświadczenia o absensji na uczelni - skoro jak
    sądzę uznał tę informacje za pomocne w dochodzeniu odszkodowania -
    kombinował z detektywem wysyłającym pismo. A to, ze detektyw chodził i
    pytał, to w sumie jego praca. Myślę, że podejrzewają, że ofiara odniosła
    mniejsze szkody, niż wykazuje. Jeśli nie próbuje oszukać ubezpieczyciela,
    to dramatyczny ton tego artykułu o zastraszaniu jest cokolwiek dziwny.

    No i pewna dziwna rzecz, która rzuciła mi się w oczy. Nie wiem czemu
    artykuł jest napisany, jakby ofiara zginęła. Dziekan mówi: "Dzwoniłem do
    rodziców Kaliny, by ich ostrzec" - nie mógł tego Kalinie powiedzieć?
    Dziennikarz pisze "rodzina studentki nie doczekała się ukarania winnych
    tego dramatu" - rozumiem, że samej studentce to wszystko jedno.

  • 3. Data: 2012-03-10 12:33:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

> [...]
    > powiedzieć? Dziennikarz pisze "rodzina studentki nie doczekała się
    > ukarania winnych tego dramatu" - rozumiem, że samej studentce to

    Studentka przezyla ciezka traume i jest kaleka na cale zycie -
    rozumiem, ze rodzina chce ja od dalszych nieprzyjemnych przezyc
    izolowac.

    Akurat w tym nic dziwnego.

    MJ

  • 4. Data: 2012-03-10 12:51:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Studentka przezyla ciezka traume i jest kaleka na cale zycie -
    > rozumiem, ze rodzina chce ja od dalszych nieprzyjemnych przezyc
    > izolowac.
    >
    > Akurat w tym nic dziwnego.

    I dziekan też ją chce izolować? Coś tu za dużo tych chcących jej pomóc, jak
    na mój gust.

  • 5. Data: 2012-03-10 13:24:38
    Od: fct159 <f...@i...pl>

    W dniu 2012-03-10 11:31, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > zatem jest wyjątkowo mało prawdopodobne, by bank w ogóle się angażował w
    > wynajmowanie detektywa. To, że ubezpeiczyciele wynajmują detektywów z

    ale to jest jasno napisane, ze detektyw byl od ubezpieczyciela

    moge zrozumiec, ze aviva nie chce wyplacac niezasadnych rozszczen, ale
    to co wyczyniaja, to kpina

    raczej nigdy bym sie nie ubezpieczyl w tym towarzystwie po tym artykule

  • 6. Data: 2012-03-10 13:26:45
    Od: fct159 <f...@i...pl>

    > I dziekan też ją chce izolować? Coś tu za dużo tych chcących jej pomóc,
    > jak na mój gust.

    cos mi sie wydaje, ze nigdy nie przezyles prawdziwej tragedii, gdy ktos
    bliski cierpi, bardzo cierpi i ty nie mozesz nic zrobic, badz bardzo
    malo....

    moim zdaniem kazdy powinien starac sie pomoc w takiej sytuacji!

  • 7. Data: 2012-03-10 17:15:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fct159" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2012-03-10 11:31, Robert Tomasik pisze:
    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,1131
    7648,Detektyw_sledzil_ofiare_bankowego_gzymsu.html
    > ale to jest jasno napisane, ze detektyw byl od ubezpieczyciela
    Rzuć okiem na temat tego wątku. To do tego się odniosłem.

    > moge zrozumiec, ze aviva nie chce wyplacac niezasadnych rozszczen, ale to
    > co wyczyniaja, to kpina
    > raczej nigdy bym sie nie ubezpieczyl w tym towarzystwie po tym artykule

    Skąd wiesz, że kpina, skoro dziennikarz nie zadał sobie trudu, by ich
    zapytać o powody.

  • 8. Data: 2012-03-10 17:17:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > cos mi sie wydaje, ze nigdy nie przezyles prawdziwej tragedii, gdy ktos
    > bliski cierpi, bardzo cierpi i ty nie mozesz nic zrobic, badz bardzo
    > malo....
    A co to ma do rzeczy? Bo nie nadążam.
    > moim zdaniem kazdy powinien starac sie pomoc w takiej sytuacji!
    Pewnie, że tak. Ale nie popadajmy w paranoję. Ubezpieczyciel chce sie
    dowiedzieć, w jakim okresie nie uczestniczyła w zajęciach. Czy to aż taka
    poważna trauma, by mu odpowiedzieć?

  • 9. Data: 2012-03-10 17:30:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    [..]

    > Nie wiem z jakiego powodu tak długo trwa wypłata tego odszkodowania, a
    > artykuł na to podstawowe pytanie nie odpowiada. Dziennikarz pytał

    Piszesz mądrze i w zasadzie mógłbym się z Tobą zgodzić, ale w świetle
    tego:
    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,7311203,Wiedz
    ieli__ze_gzyms_trzeba_naprawic__Nic_nie_zrobili.html
    znajduję trochę więcej winy po stronie banku.

    KJ
    PS. Może Zes?ół_WBK się wypowie?

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)

  • 10. Data: 2012-03-10 19:33:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > PS. Może Zes?ół_WBK się wypowie?