  • 11. Data: 2003-07-31 10:21:56
    Temat: Re: od czego jest skrót ATM
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "GAB" <o...@a...com> napisał w wiadomości
    news:c16Wa.13671$cJ5.911@www.newsranger.com...

    > sam
    > sam

    > Ty jeszcze co? 'Umie'?

    a kolega to chyba ma problemy
    przecież w tym tekście nie ma ani jednej polskiej litery - więc w czym
    problem ? :)
    pozostała część jest zrozumiała ?:))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 12. Data: 2003-07-31 10:36:38
    Od: "GAB" <o...@a...com>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
> [...]
    >

    > a kolega to chyba ma problemy
    > przecież w tym tekście nie ma ani jednej polskiej litery - więc w czym

    Po polsku mowi sie 'umiem' a nie 'umie'...Mozna powiedziec 'On umie', 'Ona
    umie', ale nie 'Ja umie'

  • 13. Data: 2003-07-31 10:49:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Po polsku mowi sie 'umiem' a nie 'umie'...Mozna powiedziec 'On umie', 'Ona
    > umie', ale nie 'Ja umie'

    no tak - teraz to ja chyba dałem plamę :)
    skoncentrowałem się na polskich literkach i wydedukowałem :) , że powinno
    być "nie umię" :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 14. Data: 2003-07-31 11:01:41
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    plusz dnia 2003-07-31 12:21 napisał(a) co następuje:

    > a kolega to chyba ma problemy
    > przecież w tym tekście nie ma ani jednej polskiej litery - więc w czym
    > problem ? :)

    :D

    Kolega również ma problemy.

    Małe ćwiczenie z języka ojczystego:
    JA UMIĘ, czy JA UMIEM ?

    Jak więc kolega powinien zauważyć, a kolega odpisujący przed kolegą
    zauważył, w pierwotnym zdaniu poroblemem nie jest brak tzw. polskich
    literek (czyli znaczków diakrytycznych;), lecz błędna koniugacja
    czasownika "umieć".

    > pozostała część jest zrozumiała ?:))

    Oczywiście :-)

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl

  • 15. Data: 2003-08-01 08:58:48
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GAB" <o...@a...com> napisał w wiadomości

    > sam
    > sam
    >
    > Ty jeszcze co? 'Umie'?

    O Jezu! Masz Czepialski na nazwisko?

    Z tym "umie" to moj blad - zgadzam sie, ale co ma wspolnego z tym watkiem i
    skrotem ATM jego uwypuklenie?

    Daj sobie troszke luzu, zyj i pozwol zyc innym.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia