  • 1. Data: 2003-07-30 13:59:24
    Temat: Konto dla dziecka
    Od: "Mr_pepe" <m...@m...waw.pl>

    Witam.

    Chcialbym zalozyc konto dla dziecka 11 miesiecznego.
    Na te konto bedzie miesiecznie wplywala jakas kwota.
    Dziecko do konta bedzie mialo dostep po skonczeniu 18 lat.

    W jakim banku mozna takie zalozyc ?

    Dzieki i pozdrawiam
    Mr_pepe
    m...@m...waw.pl

  • 2. Data: 2003-07-30 14:06:39
    Temat: Re: Konto dla dziecka
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Mr_pepe" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Chcialbym zalozyc konto dla dziecka 11 miesiecznego.

    Polskie prawo umożliwia zakładanie kont 13-latkom - nie wcześniej

    Musisz założyć konto dla siebie - i za kilkanaście lat zrobić przelew

    RJCz

  • 3. Data: 2003-07-30 14:27:09
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Mr_pepe" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Polskie prawo umożliwia zakładanie kont 13-latkom - nie wcześniej
    > Musisz założyć konto dla siebie - i za kilkanaście lat zrobić przelew

    A kiedy to zmieniło sie prawo bankowe ww. kwestii ?
    AFAIR jeszcze w zeszlym roku mozna było zakładać konta dla <13.

    Karol

  • 4. Data: 2003-07-30 14:32:03
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mr_pepe" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na te konto bedzie miesiecznie wplywala jakas kwota.
    > Dziecko do konta bedzie mialo dostep po skonczeniu 18 lat.

    Zwykłe konto to zapewne zalozysz w "prawie każdym" (pod warunkiem, ze nie
    zmienili w tym roku prawa bankowego :-)
    Ale moze kosztowac tyle co dla doroslego.
    Moze pomysl o jakims OFI, jezeli ma to byc inwestycja przez 18 lat.

    Karol

  • 5. Data: 2003-07-30 15:46:29
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Zwykłe konto to zapewne zalozysz w "prawie każdym" (pod warunkiem, ze nie
    > zmienili w tym roku prawa bankowego :-)
    na pewno NIE w "prawie każdym"
    wydaje mi się że "Rafał" ma rację
    Pzdr
    Paweł

  • 6. Data: 2003-07-30 16:03:23
    Od: "Mr_pepe" <m...@m...waw.pl>

> [...]
    > Ale moze kosztowac tyle co dla doroslego.
    > Moze pomysl o jakims OFI, jezeli ma to byc inwestycja przez 18 lat.

    Dzieki Dzieki :)
    Musze pomyslec wlasnie o jakims funduszu inwestycyjnym.
    A co byscie polecali ?

    Mr_pepe

  • 7. Data: 2003-07-30 16:04:59
    Od: "Mr_pepe" <m...@m...waw.pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > na pewno NIE w "prawie każdym"
    > wydaje mi się że "Rafał" ma rację
    > Pzdr
    > Paweł

    Wlasnie przegladalem i obdzwanialem znane mi banki i w kazdym od 13 lat.

    Mr_pepe

  • 8. Data: 2003-07-30 16:50:50
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A kiedy to zmieniło sie prawo bankowe ww. kwestii ?
    > AFAIR jeszcze w zeszlym roku mozna było zakładać konta dla <13.

    Hehe - wymagana jest zdolność do czynności prawnych - a tę, choć
    ograniczoną, nabywa się w wieku 13 lat

    RJCz

  • 9. Data: 2003-07-30 20:33:05
    Temat: [OT] Re: Konto dla dziecka
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Mr_pepe" <m...@m...waw.pl> wrote in message
    > Musze pomyslec wlasnie o jakims funduszu inwestycyjnym.
    > A co byscie polecali ?

    a moze lepiej:

    zonie kwiaty, a malenstwu na przywitanie tego swiata - jakis bilet na dobra
    wrozbe

    przepraszam - nie moglem sie powstrzymac.
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 10. Data: 2003-07-30 20:39:19
    Od: "Dj" <l...@o...pl>

> [...]
    > Na te konto bedzie miesiecznie wplywala jakas kwota.
    > Dziecko do konta bedzie mialo dostep po skonczeniu 18 lat.

    witaj
    stary jezeli chcesz oszczedzac dla swojego dziecka
    to nigdy w banku--banki nie sluza do oszczedzania
    inwestycja ktora chcesz rozpoczac bedzie trwala przez okolo
    17 lat <do 18 roku zycia>
    duzo zalezy od tego jaka kwote chcesz odkladac dla dziecka
    jezeli powyzej 1440 rocznie to optymalnym rozwiazaniem
    jest nic innego jak zalozenie dzieciakowi planu systematycznego oszczedzania
    POLECAM z wlasnego doswiadczenia CREDIT SUISSE >>Złoty Środek<<,
    jest to produkt typowo inwestycyjny z małym nakładem na ochronę życia
    jeżeli Cię to zainteresuje to szepnij słówko na priv, a opiszę Ci szczegóły,
    tak jak to robie w przypadku moich klientów

    pozdrawiam
    DJ