  • 1. Data: 2003-07-30 15:05:08
    Temat: Bilon - gdzie najlepiej?
    Od: "Kacper" <P...@b...pl>

    Witam

    Uzbierało się trochę tego... ok. 200 zł - nie posegregowane.
    Czy jest jakiś bank, który nie pobiera prowizji za wpłatę bilonu?
    Czy ktoś miał doświadczenia w tym zakresie z PKO BP (ja w TOiP nic ie
    widzę...)?
    Założę wtedy Inteligo:)

    Acha - wiem, że mogę latać kilka razy do Lukasa... (<100zł)
    Pozdrawiam!

    Kacper Birula

  • 2. Data: 2003-07-30 17:09:42
    Temat: Re: Bilon - gdzie najlepiej?
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Kacper" <P...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzę...)?
    > Założę wtedy Inteligo:)
    >
    > Acha - wiem, że mogę latać kilka razy do Lukasa... (<100zł)

    Co to znaczy: nie posegregowane??
    Nawet na nominały nie podziliłeś i chcesz by ktoś
    to za Ciebie zrobił, i to jeszcze za friko??

  • 3. Data: 2003-07-30 19:14:47
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Kacper <P...@b...pl> napisał(a):

    > Uzbierało się trochę tego... ok. 200 zł - nie posegregowane.

    Proponuję posegregować, wsypać choćby do prymitywnych woreczków na kanapki,
    dokładnie policzyć i pójść rano na pierwszą lepszą pocztę.
    Pani na poczcie pewnie ucieszy się, że ma drobne i oczywiście wymieni na
    grubsze bez opłaty.

    Pozdr.,

  • 4. Data: 2003-07-30 19:41:42
    Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam>

    > Uzbierało się trochę tego... ok. 200 zł - nie posegregowane.
    > Czy jest jakiś bank, który nie pobiera prowizji za wpłatę bilonu?

    Posegerguj i zanieś do najbliższej apteki :) (nie żartuję)

    --
    * Lukasz Komsta *
    * http://www.komsta.net/ *

  • 5. Data: 2003-07-30 20:49:50
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy: nie posegregowane??
    > Nawet na nominały nie podziliłeś i chcesz by ktoś
    > to za Ciebie zrobił, i to jeszcze za friko??

    Bez problemu robiłem tak w PKO BP :)

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

    --
    SimLock przez Internet. Teraz logo GRATIS! - http://www.simlock.z.pl
    Bramka SMS - 100% skuteczności

  • 6. Data: 2003-08-01 07:49:34
    Temat: Odp: Bilon - gdzie najlepiej?
    Od: "Prezes" <P...@b...pl>

    Użytkownik Marek Kozik:

    > Bez problemu robiłem tak w PKO BP :)
    >

    > Pozdrawiam,
    > Marek Kozik

    I Panie-w-okienku nie miały wątpliwości?

    Prezes