  • 1. Data: 2003-07-30 13:49:32
    Temat: jak zamknąć konto w VWdirect ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    jak zamknąć konto w VWdirect ?

    a w szczególności jak im oddać token ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-07-30 14:06:12
    Temat: Re: jak zamknąć konto w VWdirect ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
    > jak zamknąć konto w VWdirect ?
    > a w szczególności jak im oddać token ?

    przerobilem to 2 tyg. temu ;-))
    najpierw telefonicznie zablokowałem kartę, potem
    za 50 groszy kupiłem koperte z bąbelkami -
    wsadzasz tam token i kartke papieru z wypowiedzeniem
    umowy kontem na które mają przesłać resztówkę i wysyłasz poleconym

    mają druki na różne okazje ale na rozwiązanie umowy nie ;-)))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-07-30 14:58:02
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl>

    pytam z ciekawości: czemu rezygnujecie?
    Boa.

  • 4. Data: 2003-07-30 15:44:01
    Od: "Dominik J." <d...@g...pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > pytam z ciekawości: czemu rezygnujecie?
    > Boa.

    Wlasnie - tak moze troche w temacie - dziala wam na www formularz zakladania
    nowego konta w tym banku? U mnie jakos "nie mozna wyswietlic strony".
    Dlatego tez zastanawiam sie czy to wina czegos u mnie czy to u nich cos
    nawala. A swoja droga info przez maila to tam "lezy" zupelnie - od piatku
    brak odzewu :(.
    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 5. Data: 2003-07-31 07:08:38
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > pytam z ciekawości: czemu rezygnujecie?

    bo wdrażam program konsolidacyjny i usuwam rzeczy których nie używam

    może przekroczyłem pewien wiek :) i nie pociąga mnie już posiadanie konta w
    każdym banku

    zamknąłem już LG, zamknąłem BOŚ, kredyt przenoszę z PKO BP do mBanku, karty
    z multibanku do mBanku :)

    to jedyny powód

    oczywiście VWbank jest moim zdaniem gorszy od mBanku

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-07-31 07:37:40
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl>

    > oczywiście VWbank jest moim zdaniem gorszy od mBanku

    Na takie zdanie właśnie czekałem ;-)
    Pozdrr.,
    Boa.

  • 7. Data: 2003-07-31 08:48:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz" <
    > bo wdrażam program konsolidacyjny i usuwam rzeczy których nie używam
    >
    > może przekroczyłem pewien wiek :) i nie pociąga mnie już posiadanie konta
    > każdym banku

    u mnie dokladnie ten sam powod - w Fortisie e-konto zmiast srebrnego
    sez@m żegnam za miesiąc lub dwa - MC byl dobry ale nie da sie go zachowac z
    podgladem internetowym bez oplat za prowadzenie konta :((
    Millenium jak skoncze z reklamacjami (ucinają odsetki zamiast zaokrąglac)
    - jako klientowi musza odpowiedziec
    VW byl dla ciekawosci (i dla iBooka ktorego nie wylosowalem)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-07-31 08:58:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > u mnie dokladnie ten sam powod - w Fortisie e-konto zmiast srebrnego

    a przy okazji , czy zgłaszałeś telefonicznie chęć rozwiązania umowy czy
    tylko list ?

    jaki podałeś powód blokady karty ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2003-07-31 09:16:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
    > a przy okazji , czy zgłaszałeś telefonicznie chęć rozwiązania umowy czy
    > tylko list ?
    >
    > jaki podałeś powód blokady karty ?

    rozumiem, ze chodzi o VW - najpierw zadzwonilem - jest automat do blokowania
    karty przelaczajacy na Polcard
    nie pamietam czy pytali o powod - jesli tak to u mnie karty zawsze sie gubia
    ;-))
    Infolinia mowila o odsylaniu karty ale uznalem ze nie bede odsylal
    niezablokowanej, a zablokowanej odsylac juz nie ma potrzeby
    *** blad ***
    VW mnie nie zachecil do dalszego uzywania bo maja slabe opisy transakcji,
    dlugo trzeba czekac az transakcja sie pokaze na www i mozna sie pogubic, bo
    blokady pod transakcję w życiu nie zauważyłem (jest tylko na nią miejsce)

  • 10. Data: 2003-07-31 11:26:24
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Mona" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A czy w ogole trzeba zamykac? W bzwbk zotalam uprzejmie
    > poinformowana, ze taka operacja potrwa 6 tyg., a nawet osiem i musze na
    > ten okres zapewnic srodki na oplate za prowadzenie! Bagatela, 17 zl!
    > Stwierdzilam, ze nastepym razem po prostu wsio przeleje i niech mi oni
    > wymowia, zgodnie z regulaminem, ze skutkiem natychmiastowym za brak
    > kwoty minimalnej....

    a kto cię poinformował ?
    nie wiem czy wiesz, ale "poinformowanie" o niczym nie świadczy :) i ciebie
    i bank obowiązuje umowa i regulamin - więc patrzysz do umowy - punkt
    "Rozwiązanie umowy" lub "zamknięcie rachunku", patrzysz na termin
    wypowiedzenia i już wiesz ile to jest
    zwykle jest to 30-45 dni czyli 4-6 tygodni :)

    --
    pozdrawiam
    plusz