  • 1. Data: 2003-10-01 15:29:03
    Temat: numer rachunku - proste pytanie
    Od: a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki)

    Witam!

    Mam krótkie i proste pytanie - dostałem numer rachunku na
    który mam przelać pieniądze. Niestety jest on 18 cyfrowy. Udałem się
    wieć do ING (tam ma być przelew) aby podali mi nowy numer rachunku.
    W banku nie robili problemów - jest tylko jeden problem.
    Pan w okienku powiedział, że zminił się "numer identyfikacyjny banku"
    (nie krzyczcie jeżeli pokręciłem).
    Pytanie czy mogę spokojnie przelać środki na konto uczelni, czy nie
    będe musiał biegać aby poźniej odkręcać?

    Stary numer (podany przez uczelnie):
    10501285-0202113098
    Nowy (podany numer przez ING):
    90 105012301000000 202113098

    Jak widać numer rachunku jest ten sam. W nowym zminiły się cyfry
    określające bank. Moge wysyłać kasę? :)

    --
    Adam "sprytny" Wiśniecki

  • 2. Data: 2003-10-01 16:20:29
    Temat: Re: numer rachunku - proste pytanie
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 1 Oct 2003 15:29:03 +0000 (UTC), Adam Wiśniecki
    <a...@p...netinfo.pl> napisał:

    > Jak widać numer rachunku jest ten sam. W nowym zminiły się cyfry
    > określające bank. Moge wysyłać kasę? :)

    A z jakich powodow nie mozesz wyslac na dotychczasowy? Skoro posiadacz
    rachunku Ci innego nie podal.

    M.

  • 3. Data: 2003-10-01 16:47:10
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    najlepiej sprawdź u źródła - na uczelni

    Użytkownik "Adam Wiśniecki" <a...@p...netinfo.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbnlsjl.uvt.awisniecki@patek.netinfo.pl...

  • 4. Data: 2003-10-01 17:07:08
    Od: a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki)

    In article <o...@n...tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > A z jakich powodow nie mozesz wyslac na dotychczasowy? Skoro posiadacz
    > rachunku Ci innego nie podal.

    Ponieważ sytem mBanku nie przyjmie tego numeru (starego)

    --
    Adam "sprytny" Wiśniecki

  • 5. Data: 2003-10-01 17:10:07
    Od: a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki)

    In article <blf0h8$q95$1@atlantis.news.tpi.pl>, MarSzal wrote:

    > najlepiej sprawdź u źródła - na uczelni

    gdyby to było takie proste to bym tu nie pytał.
    Na uczelni nawet nie wiedzą, że mają nowy numer
    "mamy tylko ten"... :(

    --
    Adam "sprytny" Wiśniecki

  • 6. Data: 2003-10-01 18:29:36
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Adam Wiśniecki"

    > Ponieważ sytem mBanku nie przyjmie tego numeru (starego)

    A jak to się objawia że nie przyjmuje? Bo ja nie mam kłopotów, pojawia się
    oddział Gliwice.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-10-01 18:30:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 1 Oct 2003 17:07:08 +0000 (UTC), Adam Wiśniecki
    <a...@p...netinfo.pl> napisał:

    > Ponieważ sytem mBanku nie przyjmie tego numeru (starego)

    To chyba. "sprytny", mamy konta w innych mBankach :-)

    U mnie dziala. Oddzial jest rozpoznany jako ING Bank Śląski S.A. O./Gliwice

    M.

  • 8. Data: 2003-10-01 18:33:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@p...netinfo.pl,
    Adam Wiśniecki <a...@p...netinfo.pl>:

    > gdyby to było takie proste to bym tu nie pytał.
    > Na uczelni nawet nie wiedzą, że mają nowy numer
    > "mamy tylko ten"... :(

    I na ten przelej.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-10-01 18:33:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@p...netinfo.pl,
    Adam Wiśniecki <a...@p...netinfo.pl>:

    > Ponieważ sytem mBanku nie przyjmie tego numeru (starego)

    Mylisz sie.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-10-01 18:36:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 1 Oct 2003 20:33:50 +0200, Robert
    <u...@o...pl> napisał:

    > Mylisz sie.

    Wyslalem naszemu koledze na priv jakis skrinszot z mBanku ;-)

    M.