  • 1. Data: 2003-10-01 12:04:25
    Temat: jak tam praca w krakowskich oddialach bankowych?
    Od: "a...@o...pl" <a...@o...pl>

    Witam,
    czy ktos wie cos na temat wolnych wakatow (kadra kierownicza) w
    krakowskich oddzialach bankowych?
    Niedawno przyjechalam do tego pieknego miasta i prace czas podjac...
    Mam 7-letnie doswiadczenie w zarzadzaniu malym oddzialem bankowym
    (glowny ksiegowy, dyrektor oddzialu)
    pozdr
    Ewa

  • 2. Data: 2003-10-02 15:27:33
    Od: "DOMINIK" <d...@x...wp.pl>

    Hej Ewa!!

    Ja tez czegos szukam - kredyty 5 lat doswiadczenia ale troszke opornie mi to
    idzie :-(

    Pozdrowionka
    DOMI

  • 3. Data: 2003-10-02 15:53:58

    DOMINIK wrote:
    > Hej Ewa!!
    >
    > Ja tez czegos szukam - kredyty 5 lat doswiadczenia ale troszke opornie mi to
> [...]

    A dlugo juz szukasz?

  • 4. Data: 2003-10-04 13:20:56
    Od: "DOMINIK" <d...@x...wp.pl>

    szukam ok 3 m-cy i na razie nic.