  • 11. Data: 2003-10-01 18:58:00
    Temat: Re: numer rachunku - proste pytanie
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    to przelewaj - skoro pani na uczelni o niczym nowym nie wie
    może się zdażyć że jest za głupia żeby zobaczyć różnicę w zmianie numeracji
    rachunku

    Użytkownik "Adam Wiśniecki" <a...@p...netinfo.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbnm2h4.1jm.awisniecki@patek.netinfo.pl...

  • 12. Data: 2003-10-01 20:33:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki) writes:

    > Stary numer (podany przez uczelnie):
    > 10501285-0202113098
    > Nowy (podany numer przez ING):
    > 90 105012301000000 202113098
    >
    > Jak widać numer rachunku jest ten sam.

    Jak widac - nie jest. Czesc to jeszcze nie caly numer.

    I ten drugi to lepiej narysowac np. tak: 90 10501230 1000000202113098,
    czy jakos tak.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 13. Data: 2003-10-02 06:43:50
    Od: a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki)

    In article <blf6fb$ke3$1@atlantis.news.tpi.pl>, Bogdan B. wrote:

    > A jak to się objawia że nie przyjmuje? Bo ja nie mam kłopotów, pojawia się
    > oddział Gliwice.

    mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa

    Przeprawszam wszystkich za zamieszanie (dziękuje za pomoc :)
    Oczywiście dzisiaj wszystko jest oki.

    Wczoraj musiałem popełnić błąd przy przepisywaniu numeru konta -
    otrzymywałem komunikat "Jednostka nie istnieje".

    --
    Adam "sprytny" Wiśniecki

  • 14. Data: 2003-10-03 09:41:03
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Adam Wiśniecki" <a...@p...netinfo.pl> wrote in message

    > gdyby to było takie proste to bym tu nie pytał.
    > Na uczelni nawet nie wiedzą, że mają nowy numer
    > "mamy tylko ten"... :(

    Bank, który prowadzi ten rachunek, też jest autorytatywnym
    źródłem. Jeśli bank podał Ci nowy numer, możesz uznać,
    że jest OK, tzn. pieniądze trafią na właściwe konto.
    Co innego pani w dziekanacie, której musisz pokazać dowód
    wpłaty - ona może powiedzieć, że wpłaciłeś nie na to konto
    co trzeba...

    Pozdrawiam,
    Artur