    From: a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: numer rachunku - proste pytanie
    Date: Wed, 1 Oct 2003 15:29:03 +0000 (UTC)

    Witam!

    Mam krótkie i proste pytanie - dostałem numer rachunku na
    który mam przelać pieniądze. Niestety jest on 18 cyfrowy. Udałem się
    wieć do ING (tam ma być przelew) aby podali mi nowy numer rachunku.
    W banku nie robili problemów - jest tylko jeden problem.
    Pan w okienku powiedział, że zminił się "numer identyfikacyjny banku"
    (nie krzyczcie jeżeli pokręciłem).
    Pytanie czy mogę spokojnie przelać środki na konto uczelni, czy nie
    będe musiał biegać aby poźniej odkręcać?

    Stary numer (podany przez uczelnie):
    10501285-0202113098
    Nowy (podany numer przez ING):
    90 105012301000000 202113098

    Jak widać numer rachunku jest ten sam. W nowym zminiły się cyfry
    określające bank. Moge wysyłać kasę? :)

    --
    Adam "sprytny" Wiśniecki