  • 1. Data: 2003-10-01 15:27:44
    Temat: MultiBank zmienił zdanie - karty debetowe a ustawa o EIP ?
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    podpisanie
    Umowy o korzystanie z kart płatniczych przy okazji wznowienia
    karty na kolejny okres ważności. Do tego czasu mogą korzystać
    z obecnie wydanych kart na dotychczasowych zasadach.

    WIĘC OZNACZA TO, ŻE TRZEBA BĘDZIE JEDNAK ZASTRZEC KARTĘ, ŻEBY
    KORZYSTAĆ Z USTAWY PO 12.10.2003 !
    W OSTATNIM PROFICIE POJAWIŁA SIĘ INFORMACJA, ŻE WSZYSTKIE KARTY
    BĘDĄ OBJETE USTAWĄ - CZYLI JEDNAK NIE.

    pozdr.

    Nowe Regulaminy wydawania kart debetowych!
    Od 1 października wchodzą w życie nowe Regulaminy wydawania
    kart debetowych Visa Classic, Visa Electron, Visa Business Electron
    oraz netk@rt. Regulaminy te dotyczą wszystkich kart wydanych
    debetowych wydanych przez MultiBank po 30.09.2003 roku.
    Na mocy dokonanych zmian warunkiem wydania karty debetowej
    do rachunku bankowego jest podpisanie Umowy o korzystanie
    z kart płatniczych przesyłanej wraz z Umową rachunku.
    Niniejsze zmiany podyktowane są wymogami Ustawy o elektronicznych
    instrumentach płatniczych, która wchodzi w życie z dniem
    12.10.2003 roku
    Klienci, którzy posiadają aktualnie karty debetowe wydane
    do rachunku MultiKonto zostaną poproszeni o podpisanie

  • 2. Data: 2003-10-01 15:58:50
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Don " <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z obecnie wydanych kart na dotychczasowych zasadach.
    >
    > WIĘC OZNACZA TO, ŻE TRZEBA BĘDZIE JEDNAK ZASTRZEC KARTĘ, ŻEBY

    Khm .. Zwracam uwage na slowa "moga korzystac" a nie "musza
    korzystac" .. Skoro mogą skorzystać na starych, to mozna by
    sądzić ze mogą też na nowych .. sformulowanie "przy okazji"
    w powyższym zdaniu sugeruje że jest to zrobione dla wygody
    klientow.

    Mam nadzieje ze moj punkt widzenia jest sluszny i ze mozliwe
    jest podpisanie umowy do już wydanych kart.

    Pozyjemy i zobaczymy wkrotce kto ma racje.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.