  • 1. Data: 2003-10-01 14:35:05
    Temat: [mBanku] nowa TPiO w
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    "Zapraszamy do zapoznania się z nową Taryfą Prowizji i Opłat
    obowiązującą od 1.10.2003. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim
    kart mBanku."

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 2. Data: 2003-10-01 14:57:35
    Temat: Re: [mBanku] nowa TPiO w
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    Czyli jednym slowem koniec darmowych kart do ekonta i wyplat z bankomatow.
    Czyli juz nie jest darmowe konto a jedno z drozszych na rynku.

    Andrzej

  • 3. Data: 2003-10-01 15:03:43
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli jednym slowem koniec darmowych kart do ekonta i wyplat z bankomatow.
    > Czyli juz nie jest darmowe konto a jedno z drozszych na rynku.

    a gdzie to przeczytales?!!!

    sq

  • 4. Data: 2003-10-01 15:03:49
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy" napisał:

    | Czyli jednym slowem koniec darmowych kart do ekonta i wyplat z bankomatow.

    A skąd ten (nieuprawniony) wniosek?

    | Czyli juz nie jest darmowe konto a jedno z drozszych na rynku.

    To stwierdzenie jest też bez sensu. Może lepiej dokładniej przeczytać przed
    rozpoczęciem podawania dezinformacji?

  • 5. Data: 2003-10-01 15:08:28
    Od: "BM" <m...@B...math.put.poznan.pl>

    > Czyli jednym slowem koniec darmowych kart do ekonta i wyplat z bankomatow.
    > Czyli juz nie jest darmowe konto a jedno z drozszych na rynku.

    Gdzie się tego doczytałeś? Przejrzałem TOiP i jakoś nie dopatrzyłem się takich zmian.
    Pozdrawiam - BM

  • 6. Data: 2003-10-01 15:09:59
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli jednym slowem koniec darmowych kart do ekonta i wyplat z
    bankomatow.
    > Czyli juz nie jest darmowe konto a jedno z drozszych na rynku.

    ???

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 7. Data: 2003-10-01 15:10:12
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@i...pl> napisał
    > Czyli jednym slowem koniec darmowych kart do ekonta i wyplat z bankomatow.
    > Czyli juz nie jest darmowe konto a jedno z drozszych na rynku.

    tak tak i te przelewy, drozyzna, a za prowadzenie konta to juz zdecydowanie
    przegieli
    czas likwidowac rachunek
    :)
    a tak na powaznie to moglbys mi w prosty sposob wyjawic w jaki sposob
    wydedukowales ze karta do ekonta bedzie platna ? bo ja czytam toip i nijak
    do takiego wniosku dojsc nie moge...

  • 8. Data: 2003-10-01 15:10:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czyli jednym slowem koniec darmowych kart do ekonta i wyplat z bankomatow.
    > Czyli juz nie jest darmowe konto a jedno z drozszych na rynku.

    Przeczytaj jeszcze raz toip. Tym razem ze zrozumieniem. BTW - dobra
    informacja dla małolatów - karta do izzykonta koszuje 2 PLN/miesiąc a nie 36
    PLN/rok.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-10-01 15:40:46
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    "Zapraszamy do zapoznania się z nową Taryfą Prowizji i Opłat
    obowiązującą od 1.10.2003. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim
    kart mBanku."

    a co sie zmienilo, bo patrze i mam wrazenie, ze nic?...

  • 10. Data: 2003-10-01 15:42:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > a co sie zmienilo, bo patrze i mam wrazenie, ze nic?...

    Staniała izzykarta.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn