  • 11. Data: 2002-01-29 22:12:05
    Temat: Re: numer SSN
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > amerykański

    > nie
    H-
    > 1, P

    > przyjeździe do

    > numeru

    > w takim razie gdzie wyrobić SSN i TAX-ID?
    > prosze o informacje gdzie się zgłosić, co wypełnić?

    doczytałem na tych stronach o formularzach, i przypuszczam że lokalnym biurem
    poza granicami usa jest ambasada. tylko nie wiem czy z do tego trzeba załączyć
    kopię paszportu czy nie?

  • 12. Data: 2002-01-30 09:30:23
    Temat: Odp: numer SSN
    Od: "Morfin23" <l...@w...net>

    Musisz skontaktować się z IRC.
    Nie wiem czy jednak można to załatwić z polski.
    Podam ci adres który znalazłem,może ci pomoże:
    Social Security Administration
    P.O. Box 33008, Baltimore, MD 21290-3008

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...

  • 13. Data: 2002-01-30 10:41:32
    Od: <a...@p...onet.pl>

    dzięki, już znalazłem formularze,

  • 14. Data: 2002-01-30 11:08:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl>
    > dzięki, już znalazłem formularze,

    to dlaczego nie podzielisz sie z innymi dokladniejsza informacja
    czyli gdzie je znalazles od pazdziernika moze sie to przydac ;-))
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-01-30 11:22:27
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl>

    > to dlaczego nie podzielisz sie z innymi dokladniejsza informacja
    > czyli gdzie je znalazles od pazdziernika moze sie to przydac ;-))

    zapomniałem tamten adres bo był bardzo skomplikowany, umieściłęm poniżej
    http://republika.pl/aazz100/fw7.pdf
    (numer ITIN, taki SSN dla nierezydentów. dla banku się nicyzm nie rózni od
    zwykłego SSN)

  • 16. Data: 2002-01-30 12:10:21
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <3...@n...onet.pl>,
    d...@p...onet.pl says...

> [...]
    > http://republika.pl/aazz100/fw7.pdf
    > (numer ITIN, taki SSN dla nierezydentów. dla banku się nicyzm nie rózni od

    Z tego co sie orientuje i tak nie dostaniesz tego numeru. Nie
    masz podstaw. IRS nie wyda ci TIN tylko dlatego, ze chcesz lub
    ze jakis bank od ciebie tego wymaga. Bank jesli chce moze
    wymagac zameldowania na Marsie - tylko czy bedzie mial wtedy
    klientow?

    AP

  • 17. Data: 2002-01-30 12:16:59
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >ze jakis bank od ciebie tego wymaga. Bank jesli chce moze
    >wymagac zameldowania na Marsie - tylko czy bedzie mial wtedy

    A wiesz coś bliższego odnośnie waruków jakie należy spełnić
    aby dostać taki numerek?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 18. Data: 2002-01-30 12:19:16
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    Podziel się spostrzeżeniami w trakcie załatwiania formalności.

  • 19. Data: 2002-01-30 13:01:17
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Podziel się spostrzeżeniami w trakcie załatwiania formalności.

    będe to załatwiał sobie.

  • 20. Data: 2002-01-30 13:18:58
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > A wiesz coś bliższego odnośnie waruków jakie należy spełnić
    > aby dostać taki numerek?

    przypuszczam, że wystarczy podanie (aplikacja) + jakaś kopia paszportu
    (potwierdzenie podpisu)