  • 1. Data: 2002-01-29 15:57:40
    Temat: Kredyt pod zastaw akcji
    Od: "MS" <s...@p...onet.pl>

    Jak w temacie: Czy można wziąść kredyt pod zastaw akcji?
    Dodam że firma nie jest notowana na giełdzie, ale jest znana, poważna i
    raczej spadek wartości jej nie grozi.

    BTW Co można z takimi akcjami jeszcze zrobić? Sprzedać? Ale komu?
    Hmmm... to właściwie powinno pójść na pl.biznes.wgpw ale...

    Pozdrawiam
    MS

  • 2. Data: 2002-01-29 17:09:48
    Temat: Re: Kredyt pod zastaw akcji
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    MS napisal:
    > Jak w temacie: Czy można wziąść kredyt pod zastaw akcji?
    > Dodam że firma nie jest notowana na giełdzie, ale jest znana, poważna i
    > raczej spadek wartości jej nie grozi.
    >[...]

    Akcje dobrej firmy (musza byc zbywalne) sa zawsze mile widzianym
    zabezpieczeniem udzielanego kredytu; problemy pojawiaja sie przy
    wycenie, zwlaszcza walorow nie znajdujacych sie w publicznym obrocie.
    Jesli masz na mysli akcje PZU to warto przeczytac artykul z pb:
    http://www.pb.pl/printArt.asp?id=135541

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-29 17:22:51
    Od: "MS" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wycenie, zwlaszcza walorow nie znajdujacych sie w publicznym obrocie.
    > Jesli masz na mysli akcje PZU to warto przeczytac artykul z pb:

    Dzięki za link. To troszkę mi to rozjaśniło jak sie obraca papierami poza
    giełdą.
    Ale nie mam na myśli PZU. Te które mam na myśli są hmm... jak by to
    powiedzieć... po prostu lepsze :-)

    Pozdrawiam
    MS