  • 201. Data: 2004-06-18 12:37:51
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I to chyba najlepsze wyjście, tym bardziej, że okopana
    > odrobinę leczniczgo błotka z przymrużeniem oka
    > potraktowała jak amunicję najcięższego kalibru,
    > za nic mając zdrowotne skutki błotnej kąpieli ;-)))

    No cóż Stasiu - zmierzam skorzystać z Twojej zbawiennej rady i nie
    odpowiadać na tego typu zaczepki. Ta odpowiedź jest ostatnia. Szkoda, że sam
    stałes sie bohaterem swoich rad.

  • 202. Data: 2004-06-18 15:50:03
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    > Znowu nie na temat.

    Jak to nie na temat?
    Kawiarnia "BPH-Cafe" ma na kubkach napisane, że kawa jest gorąca.
    Kawiarnia "PKO-Cafe" nie ma takiego napisu na kubkach.
    Kiedyś już dali kubek z kawą, która nie była gorąca, więc
    możliwości techniczne są. A tym razem dali kawę, która
    jest gorąca.

    Pozdrawiam,
    Artur

    ;-)

  • 203. Data: 2004-06-18 15:55:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > TO PO CHOLERĘ ZAWARŁ Z KLIENTEM UMOWĘ I POTEM JĄ ŁAMIE?

    Ale bank jej nie łamie, gdyż umowa nie reguluje tej kwestii. Nazwy stron
    zawierających umowę, to nie umowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 204. Data: 2004-06-18 16:00:32
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Radosław Popławski napisał:
    > Hehe, bo pewnie mBank akurat wydaje karty z polskimi literami :)).

    Masz coś ku**a do mBanku? ;-) A żebyś się nie zdziwił. :) W chwili
    odpoczynku w czytaniu tego wątku z ciekawości zacząłem oglądać karty
    płatnicze jakie mam. No i na karcie mBanku oraz VWBanku mam polskie
    znaki: ó oraz ż. Także na karcie PeKaO SA mojej rodzicielki są polskie
    znaki narodowe. Na 1 karcie nie mam napisu z użyciem polskich liter.

    K.

  • 205. Data: 2004-06-18 16:05:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Ja tam ciekaw jestem ,czy w adresie e-mail ma swoje kropki ;)
    > Bo ja tam mam michal.macierzynski albo macierzynski.com i jest spoko
    > luz.

    Kurczę, Amra ile Ty tych domen masz ;-)

    Pozdrawiam,

    K.

  • 206. Data: 2004-06-18 16:39:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 18 Jun 2004 18:00:32 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> wrote:

    >płatnicze jakie mam. No i na karcie mBanku oraz VWBanku mam polskie

    aż sprawdziłem:

    VE mBanku - JAROSŁAW
    VE, VC Lukasa - JAROSLAW
    VC BZWBK - JAROSLAW

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 207. Data: 2004-06-18 17:10:04
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

    >Od zawsze był wymóg ustawowy stosowania wyłącznie polskich znaków (i
    >spolszczania obcych nazwisk), czyżby coś się zmieniło?

    zrodlo, zrodlo please!
    masz cos? to by wiele uproscilo.
    rafal urbanelis

  • 208. Data: 2004-06-18 17:40:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 18 Jun 2004 18:00:32 +0200, w <cav3jn$fts$1@atlantis.news.tpi.pl>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

    > Masz coś ku**a do mBanku? ;-) A żebyś się nie zdziwił. :) W chwili

    Bo to klasyczny "syndrom Glenn". Jak coś w mBanku nie działa, to "ten bank
    widac nie jest dla ciebie".
    A jak coś nie działa coś w innym banku to rozpacz, wyrywanie włosów i okrzyki
    "bandyci" i "złodzieje" :D.

  • 209. Data: 2004-06-18 17:43:17
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 18 Jun 2004 19:10:04 +0200, w <cav7l9$dgl$1@news.onet.pl>, "Rafal
    Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > zrodlo, zrodlo please!
    > masz cos? to by wiele uproscilo.

    Nie mam źródła -- stara historia sprzed wielu lat z gazety.
    To była jakaś historia związaną z niemieckimi znakami. Urząd spolścił nazwisko,
    bo według urzędu prawo mu to nakazywało, a klient poszedł z tym na skargę do
    gazety.

  • 210. Data: 2004-06-18 17:54:23
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > aż sprawdziłem: