  • 231. Data: 2004-06-22 13:27:20
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Nie Grzexś, to zupełnie nie o to chodzi :-)))
    > ja tu się starałem oczy otwierać,
    > co mi po adwersarzu z wydłubanymi oczami?;-P
    >
    > St.

    Aj, dostrzeż ironiczność mojej wypowiedzi!

    Grzexs

  • 232. Data: 2020-08-01 12:21:35
    Od: r...@g...com

    Kurwa to juz 2004 takie problemy byli z umlaut w nazwisku jak tutaj opisane?
    PKO ale jakoś jest jedynym bankiem które mimo Umlaut w dowodzie pozwolił otworzyć
    konto, ale takie banki jak credit Agricole i mBank nie umyją otworzyć konto jak ktoś
    ma umlaut .. A te dwie bańki o których pisze, nawet nie są "polskie"...