  • 91. Data: 2004-06-17 19:30:03
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Polski obywatel ma w metryce, DO, paszporcie umlaut. I co? Bank ma mu
    > go zlikwidować? A niby dlaczego?

    BO TO JEST JEGO KARTA I JEGO WLASNOSC, A NIE KLIENTA!
    Zrozumialas, czy mam jeszczeglosniej krzyczec? ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 92. Data: 2004-06-17 19:30:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Polski obywatel ma w metryce, DO, paszporcie umlaut. I co? Bank ma mu go
    > zlikwidować? A niby dlaczego?

    Podstawa prawna ze na swjej karcie bank nie moze napisac bez/

    --
    JaKi

  • 93. Data: 2004-06-17 19:30:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    nie jest
    > instytucją, która ma mu zmieniac nazwisko.

    W umowie owszem.
    Na swojej karcie - dlaczego nie?
    Nie chcesz - nie korzystaj.

    http://www.PRnews.pl

  • 94. Data: 2004-06-17 19:30:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czemu? Karta jest wlasnoscia banku :-) Grunt aby na umowie pani dostawila
    > cienkopisem dwie kropeczki ;-)

    W tym przypadku nie dostawiła ;-)

    > Bank na SWOJEJ karci stwierdzil ze napisze l zamiast ł, czy tez u zamiast
    > umlautu. Nie podoba sie - droga wolna idz do innego banku.

    Klient jest użytkownikiem. Użytkownik ma nazwisko i takie sobie zadysponował
    na karcie. Podpisał umowę o kartę. A bank sobie wyrabia kartę na kogos
    innego i mówi, że to to samo ;-)))) Suuuper.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 95. Data: 2004-06-17 19:31:07
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Jest pewna różnica jeżeli na karcie widnieje A.
    > Łąka-Chrzęszczybrzęszczykiewicz, a A Laka-Chrzaszczybrzeszczykiewicz.
    To nie
    > sa 2 te same osoby.

    Glenn chyba przesadzasz. Czy panna Kowalska ktora przyjęła po męzu
    nazwisko Nowak to nie jest ta sama osoba ???
    Czy róża przestanie być różą bo ktoś widząc ją powiedział rosa ???

    pozd
    as

  • 96. Data: 2004-06-17 19:31:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > Bank na SWOJEJ karci stwierdzil ze napisze l zamiast ł, czy tez u
    > zamiast umlautu. Nie podoba sie - droga wolna idz do innego banku.

    Zobaczymy, czy to ja przekona? ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 97. Data: 2004-06-17 19:32:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No dokladnie, doszlo juz nawet do tego, ze stara sie udowodnic, ze umowy
    > papierowe o kredyt sa pisane bez polskich znakow :-)

    Cos Ci się pomieszało najwyraźniej. Ja tylko twierdzę, że bank nie ma prawa
    zmieniać mi nazwiska, bo "system tak ma". Takie to dziwne?

  • 98. Data: 2004-06-17 19:34:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Klient jest użytkownikiem. Użytkownik ma nazwisko i takie sobie
    > zadysponował na karcie. Podpisał umowę o kartę. A bank sobie wyrabia
    > kartę na kogos innego i mówi, że to to samo ;-)))) Suuuper.

    Jesli ci sie nie podoba - zmien bank - i juz.
    A tak narzekalas na upierdliwych klientow....
    Czyzby to zespol 10 dnia miesiaca mBanku ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 99. Data: 2004-06-17 19:34:40
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 17 Jun 2004 21:26:55 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >:-)))) Ty nie masz problemu, bo się Gralak nazywasz ;-) Ja też go nie mam.

    tak, i do tego Piotr. rodzice pomysleli, i pozbawili mnie problemu
    ogonkow :)

    >Ale rozumiem osobę, której przekręca nazwisko, bo "system tak ma". Otóż
    >klienta nie powinien obchodzić system. Ma w dowodzie i innych papierach
    >umlaut, to ma miec tez w banku. Bo jeżeli nie, to bank ZMIENIA mu nazwisko.

    czepiasz sie, ot co.

    G.

  • 100. Data: 2004-06-17 19:34:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Skad wiesz jak klint jest w systemie banku zapisany i na innych umowach z
    > bankiem?

    Bank zawarł umowę z klientem o kartę. Klient podpisał się SWOIM nazwiskiem
    (z umlautem). Takie nazwisko ma wpisane w dokumentach (wydanych przez
    państwo polskie). Bank nie zastrzegł w umowie angielskiej transliteracji.
    Bank wydaje kartę z nadrukiem innym niż przewidziano w umowie. Nadal
    uważasz, że wszystko jest ok?