  • 1. Data: 2004-06-17 12:11:27
    Temat: Gdzie przejść z kontem firmowym z Telepekao ?
    Od: i...@p...pl

    Witam
    Zostałem kopnięty w d... przez Telepekao24 gdzie miałem swoje
    konto firmowe (wypowiedzieli mi umowę z powodu zamknięcia serwisu).
    Oczywiście zaproponowano mi przejscie do
    Pekao24 ale bez obsługi internetowej (ma działać w przyszłości:)).
    Gołym okiem widzę, ze Pekao24 to porażka
    i nie chcę w tej żenadzie uczestniczyć.
    Zatem jestem zmuszony do założenia konta w innym banku.
    Konto najlepiej aby posiadało wszystkie cechy
    Telepekao24 czyli:
    - niezawodną obsługę przez internet
    - możliwość składania zleceń przelewu do ZUS
    - comiesięczne wyciągi przesyłane do firmy w cenie
    opłaty miesięcznej
    - niskie koszty utrzymania (telepekao kosztowało 8 zł/mc)

    W archiwum grupy znalazłem np. Inteligo, multibank,
    mbank ale im więcej szukam tym mniej wiem i już zgłupiałem.
    Pomożecie ? :)

    Ircys

  • 2. Data: 2004-06-17 12:20:01
    Temat: Re: Gdzie przejść z kontem firmowym z Telepekao ?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <i...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W archiwum grupy znalazłem np. Inteligo, multibank,
    > mbank ale im więcej szukam tym mniej wiem i już zgłupiałem.
    > Pomożecie ? :)

    Sprawdz ING BSK - konto Zysk - np taryfe 1. Przez 3 miesiace gratis, wiec
    mozesz wyprobowac czy Ci bedzie odpowiadalo.

    --
    JaKI

  • 3. Data: 2004-06-17 12:29:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W archiwum grupy znalazłem np. Inteligo, multibank,
    > mbank ale im więcej szukam tym mniej wiem i już zgłupiałem.
    > Pomożecie ? :)

    Poświęć się i sprawdź Nordeę(9 PLN miesięcznie, przelew 0,6 PLN) i VW
    (0PLN, przelew też 0 PLN). Jeżeli Ci zależy na placówce to raczej Nordea, a
    jak obędziesz się bez kontaktu placówkowego to VW.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-17 15:18:39
    Od: i...@p...pl

    > Poświęć się i sprawdź Nordeę(9 PLN miesięcznie, przelew 0,6 PLN)  i VW
    > (0PLN, przelew też 0 PLN). Jeżeli Ci zależy na placówce to raczej Nordea, a
    > jak obędziesz się bez kontaktu placówkowego to VW.

    Wszedłem sobie na: http://www.vwbankdirect.pl/indexplusbiz.html
    i widzę, że ich oferta jest bardzo ciekawa a opłaty
    już chyba nie mogą być mniejsze :) Czy ktoś może
    się podzielić w takim razie informacjami praktycznymi ?
    Jakieś kłopoty, problemy, zwisy ?
    A może wszystko w VW działa bez problemu ?

    Ircys

  • 5. Data: 2004-06-17 18:05:07
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik i...@p...pl napisał:

> [...]
    > się podzielić w takim razie informacjami praktycznymi ?
    > Jakieś kłopoty, problemy, zwisy ?
    > A może wszystko w VW działa bez problemu ?

    Standardowo jak to w darmowym banku. Nie placisz wiec za duzo wymagac
    nie mozesz.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-06-17 20:19:00
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Zostałem kopnięty w d... przez Telepekao24 gdzie miałem swoje
    > konto firmowe
    [ ... ]
> [...]
    > W archiwum grupy znalazłem np. Inteligo, multibank,
    > mbank ale im więcej szukam tym mniej wiem i już zgłupiałem.

    miałem ten sam dylemat :-(
    ... jestem już w MultiB

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-06-18 08:45:02
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Standardowo jak to w darmowym banku. Nie placisz wiec za duzo wymagac
    > nie mozesz.
    Bez przesady :)
    1. Z dodzwonieniem sie różne czasami minuta czasami 10.
    2. Na wew. e-maile czas odpowiedzi 1-2 dni - dluzej nie mialem
    3. Szybkie serwery i lacza - kolega ma w mBanku, prezes w BPHaHa i widze
    jak czasami klnie na "responsywnosc"

    Wady:
    1. Brako onlineowosci ale w przypadku konta PlusBiznes praktcznie nie ma
    znaczenie bo karty do niego i tak nie mam :)
    2. Przydalaby sie wczesniejsza sesja przychodząca i późniejsz wychodząca :)

    --
    Spock .. Earth

  • 8. Data: 2004-06-18 09:00:50
    Od: i...@p...pl

    > Wady:
    > 2. Przydalaby sie wczesniejsza sesja przychodząca i późniejsz wychodząca :)

    A o której jej pierwsza i o której ostatnia ?

    Ircys

  • 9. Data: 2004-06-18 22:41:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

> [...]
    > 2. Na wew. e-maile czas odpowiedzi 1-2 dni - dluzej nie mialem
    > 3. Szybkie serwery i lacza - kolega ma w mBanku, prezes w BPHaHa i widze

    Ales sobie wybral "banki" do porownania.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-06-19 10:46:25
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    i...@p...pl napisał(a):

    > A o której jej pierwsza i o której ostatnia ?
    >
    > Ircys

    Pierwsza przychodząca o 13:00.
    Ostatnia wychodząca o 14:30

    --