  • 1. Data: 2004-06-17 10:46:05
    Temat: Easy-Forex
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Jak zaczac inwestowac? Ile wynosi minimum, ktore musze zainwestowac?

    Leszek

  • 2. Data: 2004-06-17 11:01:36
    Temat: Re: Easy-Forex
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak zaczac inwestowac? Ile wynosi minimum, ktore musze zainwestowac?

    Po pierwsze NTG. Po drugie easy ma najgorsze spready w Polsce ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-17 15:27:41
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak zaczac inwestowac? Ile wynosi minimum, ktore musze zainwestowac?

    Poszukaj w archiwum pl.biznes.wgpw
    Było wielokrotnie o kłopotach z wypłatą kasy od nich.
    Popatrz lepiej na oferty GFT, CMS, X-Trade, Oanda

    CKY

  • 4. Data: 2004-06-18 05:36:43
    Od: "Paweł" <i...@t...pl>

    Zapomnij o easy-forexie. Ja od 3 miesiecy czekam na swoje 50 $. Czekalem na
    100 $, ale 50 $ mi przeslali ale druga polowe moge chyba wliczyc w straty.
    Babka mi dzwoni i informuje ze duze kwoty czesciowo wplacaja na rachunek
    karty kredytowej a czesciowo na konto. Ciekawe co byloby w przypadku 10000 $
    jezeli 100 $ to dla nich za duzo kwota zeby od razu wplacic na konto :)

    Daj sobie spokoj z easy-forexem.

    Pozdrawiam