  • Data: 2004-06-05 19:48:19
    Temat: Re: niepolskie litery
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Glenn* [ g...@b...pl ] napisał(a):

    > Skoro nic nie ma na ten temat w umowie (sprawdź może jeszcze
    > aktualny regulamin), to jeżeli dostaniesz kartę z nazwiskiem bez
    > umlautu proponowałabym złożenie reklamacji. W końcu wyprodukowali
    > kartę z nie Twoim nazwiskiem. Jeżeli nie zastrzegli sobie sposobu
    > transkrypcji, to nie mogą od tak sobie zmieniać nazwiska.

    no wlasnie o to mi chodzi :-) przetwarzanie danych osobowych musi
    odbywac sie zgodnie z moja wola i prawidlowymi informacjami
    aktualny regulamin konta nie mowi nic o tranksrypcji zatem w
    poniedzialek zglosze reklamacje a to jak oni to naprawia to juz jest
    ich wewnetrzny problem
    tepsa, tele2, era, bgz, um, menis i wiele innych instytucji sobie
    poradzily jakos, to dlaczego nie pko, na wszystkich dowodach
    tozsamosci jakie mam rzecz jasna jest prawidlowo napisane, na akcie
    urodzenia takze

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13