  • Data: 2004-06-05 22:11:21
    Temat: Re: niepolskie litery
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Rafal* *Urbanelis* [ r...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > ????

    nie jestem filologiem ani jezykoznawca, ale chyba kazdy potrafi
    odroznic alfabet lacinski od chinskiego
    tak samo jest ze znakami komputerowymi - Unicode, ISO, itp... nie znam
    sie na podzialach, wiec nie wnikam dalej, ale ze slyszenia wiem, ze
    chodzi o Unicode

    > Artek wyczul Cie na poczatku.

    to jest twoje zdanie

    > co to znaczy alfabet europejski?

    alfabet lacinski? nie wiem, jak juz wspomnialem nie znam sie

    > widziales kiedys np. ile roznych e jest we francuskim? a szwedzkie
    > robaki widziales?

    widze, ze nie masz ustawionego zgodnego ze standardami europejskimi
    (swiatowymi?) kodowania, ustaw sobie zatem:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    > grecja i serbia to tez europa - ich alfabet tez jest europejski?

    tak, jest europejski, ale mi chyba chodzilo o lacinski

    prosze, skonczmy juz z tym, bo wasze OT na moje pytanie prowadzi do
    klotni i posadzania mnie o trolla... a mi bynajmniej nie o to chodzi

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13