  • Data: 2004-06-05 20:12:09
    Temat: Re: niepolskie litery
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Glenn* [ g...@b...pl ] napisał(a):

    > No to walcz ;-) I zdaj potem relację na grupie ;-)

    Zdam na pewno :) Zdałbym teraz też z moich poczynań w innych
    instytucjach, w których już mam poprawnie zapisane nazwisko, ale byłby
    to OT/NTG. W poniedziałek prócz PKO złożę także w NFZ reklamację, bo
    dostałem formularz E-111 oczywiście z błędem. W ciągu trzech miesięcy
    kilka razy wyjadę za granicę i szczerze mówiąc po sytuacji z Hamburga
    boje się odmowy refundacji ewentualnych kosztów leczenia. Będę działał
    :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13