  • 1. Data: 2003-08-05 17:18:25
    Temat: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
    Od: "brygida" <b...@o...pl>

    NO najdurniejszy bank. czy jest ktoś na tym swiecie co mysli inaczej ?????

  • 2. Data: 2003-08-05 17:28:08
    Temat: Re: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
    Od: "KOBIETA" <w...@g...pl>

    > NO najdurniejszy bank. czy jest ktoś na tym swiecie co mysli inaczej ?????

    Poopowiadaj, plisss! ; ))

  • 3. Data: 2003-08-05 17:35:43
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik brygida <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...

    > czy jest ktoś na tym swiecie co mysli inaczej ?????

    Moja mama... ;-)

  • 4. Data: 2003-08-05 18:41:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moja mama... ;-)

    Moja też. :-)

    A i ja uważam, że ING prepaid za 9 PLN jest całkiem dobrym transferem do
    ichnich bankomatów. :-) I nic poza tym. :-)

    Moja mama już od dwóch tygodni usiłuje odzyskać karte zwiniętą przez
    bankomat ING wolnostojący z powodu błednego PINu... :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-08-05 19:54:27
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    > NO najdurniejszy bank. czy jest ktoś na tym swiecie co mysli inaczej ?????

    Chyba nie mialaś jeszcze okazji poznać innych banków, myślę że byś zmieniła
    opinię. Znam zdecydowanie gorsze banki:) Życzę ci by twój kolejny bank był
    lepszy:)

  • 6. Data: 2003-08-05 20:04:12
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Graan <h...@i...pl> napisał(a):

    > Znam zdecydowanie gorsze banki:)

    Taaak? A jakie? Bo ja ani jednego gorszego wymienić nie potrafię...

  • 7. Data: 2003-08-05 20:17:36
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Taaak? A jakie? Bo ja ani jednego gorszego wymienić nie potrafię...

    to chyba nigdy nie byłeś w Pekao S.A. - to są dopiero idioci ...

  • 8. Data: 2003-08-05 20:20:58
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > to chyba nigdy nie byłeś w Pekao S.A. - to są dopiero idioci ...

    już widzę tą burzę protestów i zwymyslań od tego "naj" :)))

  • 9. Data: 2003-08-05 20:44:56
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    "brygida" <b...@o...pl> wrote in message
    > NO najdurniejszy bank. czy jest ktoś na tym swiecie co mysli inaczej ?????
    >
    > --

    nie karmic trola !!
    tylko czemu akurat bank slaski ?
    tak bardzo nas w calym kraju nie lubia ze wszystko co ma w swojej nazwie
    slaski musi zle sie kojarzyc ?
    nawet zurek slaski ?

    PiotR

  • 10. Data: 2003-08-05 20:58:53
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    > Taaak? A jakie? Bo ja ani jednego gorszego wymienić nie potrafię...

    Może mało masz do czynienia z bankami:) Ja korzystalem z wielu i
    zdecydowanie gorzej wypada PKO S.A. w ktorym są kolejki, Kredyt Bank, w
    którym zeby zamknąć konto musialem trzy razy chodzić do banku przez ponad
    pół roku. Od jakiegos czasu mam konto w Lukas bank i z gorszym systemem
    internetowym jeszcze się nie spotkałem. Spójrz na obsługę klienta w Mbanku,
    przez jakis czas mialem dostęp przez telefon do nie swojego rachunku, to
    dopiero jest bank:) W ING chyba takich niespodzianek nie ma.