  • 1. Data: 2003-08-05 15:35:28
    Temat: Polskie KK w Szwajcarii
    Od: "Kuba" <roznosci @ aprim . pl>

    Witam!

    Czy to prawda, za nie mozna skorzystac z polskich kart kredytowych
    (szczegolnie interesuje mnie Visa Electron z PKO BP) w szwajcarskich
    bankomatach?
    Tak mnie ktos straszy, a mi sie wierzyc nie chce. Ale moze ma racje?
    --
    Kuba
    <Odpowiedz na adres: roznosci (malpka) aprim . pl>

  • 2. Data: 2003-08-05 18:45:23
    Temat: Re: Polskie KK w Szwajcarii
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Kuba" <roznosci @ aprim . pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankomatach?
    > Tak mnie ktos straszy, a mi sie wierzyc nie chce. Ale moze ma racje?

    KREDYTOWA Visa Electron z PKO BP jest karta krajowa, wiec za granica sie nie
    przyda.
    Zwykla Visa Electron z PKO BP (ta dodawana do Superkonta) jak najbardziej
    jest miedzynarodowa i mozna wyplacac w helveckich bankomatach, co sam
    sprawdzilem.
    A ty o ktora pytasz?

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2003-08-05 18:54:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kuba wrote:
> [...]
    > bankomatach?
    > Tak mnie ktos straszy, a mi sie wierzyc nie chce. Ale moze ma racje?

    Czy na pewno chodzi ci o KK i bankomat?
    Blekitna KK PKO BP jest istotnie tylko do placenia w Polsce. Ale czy tobie
    nie chodzi o karte np PKO Express? Zwykla karte platnicza?

  • 5. Data: 2003-08-06 11:27:26
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

> [...]
    > bankomatach?
    > Tak mnie ktos straszy, a mi sie wierzyc nie chce. Ale moze ma racje?

    Nie ma racji. Rzeczywiscie w niektorych bankomatach sie nie da (UBS),
    w niektorych da sie czasami (Credit Suisse, ZKB) ale zawsze powinno sie
    dac w zoltych bankomatach zlokalizowanych przy pocztach (Postomaty)
    - mnie w kazdym razie Postomat nie zawiodl nigdy, a troche wyplat zrobilem.

    Natomiast zapomnij o placeniu polska karta w najpopularniejszych sklepach
    ogolnego zastosowania pt. Coop i Migros - biora tylko szwajcarskie cipowe.
    :)

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 4. Data: 2003-08-06 11:27:26
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

  • 6. Data: 2003-08-06 11:35:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michal Zapalowski wrote:
> [...]
    > sie dac w zoltych bankomatach zlokalizowanych przy pocztach
    > (Postomaty) - mnie w kazdym razie Postomat nie zawiodl nigdy, a

    Jesli mowa jest jednak rzeczywscie o KK VE PKO BP - to nie wyplaci, bo ta
    karta ograniczona jest w dzialaniu tylko w Polsce. No ale po diabla wyplacac
    z KK ? :)

  • 7. Data: 2003-08-06 16:25:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuba" <roznosci @ aprim . pl> napisał
    >
    > Nie ma racji.

    W przypadku kredytowej ma racje bo ona kraowa jest.

    > Rzeczywiscie w niektorych bankomatach sie nie da (UBS),

    wyplacalem w UBS za pomoca VE

> [...]

    > ogolnego zastosowania pt. Coop i Migros - biora tylko szwajcarskie cipowe.

    Nieprawda jest jakoby...
    W Migrosie w ktorym ja placilem (Flims) byla tylko nalepka Maestro i taka
    wlasnie zaplacilem (z PKO BP).

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2003-08-07 15:22:12
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@k...pl> napisał
    > wyplacalem w UBS za pomoca VE

    Szczesliwiec! A z jakiego banku? Bo na moje elektrony
    (Fortis, mBank, DB24) oraz Meastro (LG) UBS sie wypial.

    > Nieprawda jest jakoby...
    > W Migrosie w ktorym ja placilem (Flims) byla tylko nalepka Maestro i taka
    > wlasnie zaplacilem (z PKO BP).

    Ja jednak za bardzo nie liczylbym na polskie karty w Migrosach i Coopach.
    Na kilka sklepow w Zurichu, z ktorych dosc czesto korzystalem (Tobler,
    Kirche,
    Central, HBf x2 ...) zaden ich nie chcial. Nawiasem mowiac, w automatach
    biletowych na dworcu tez sie nie dalo - rowniez za pomoca MC Citi i VC DB24.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 9. Data: 2003-08-07 15:42:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michal Zapalowski wrote:
    > automatach biletowych na dworcu tez sie nie dalo - rowniez za pomoca
    > MC Citi i VC DB24.

    Dziwni jacys jestescie ;)
    W Szwajcarii i z jakis tam zamiejscowych bankow chciec korzystac.
    Przecie tam bank na azdym rogu jest ;)