  • 11. Data: 2003-08-05 21:08:13
    Temat: Re: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > A i ja uważam, że ING prepaid za 9 PLN jest całkiem dobrym transferem do
    > ichnich bankomatów. :-) I nic poza tym. :-)
    >
    > Moja mama już od dwóch tygodni usiłuje odzyskać karte zwiniętą przez
    > bankomat ING wolnostojący z powodu błednego PINu... :-/

    chyba raczej 3-ch błędnych pinów :-)

    swoją drogą współczuje - też to kiedyś przechodziłem w Krakowie - bankomat
    był całkiem niedaleko mnie jednak okazało się że kartę mogę odebrać
    wyłacznie w oddziale w centrum miasta - ani nie było gdzie zaparkowac,
    kolejka jak koszmarny sen itd

    za to prepaidowa karta jest naprawdę niezłym produktem - aż dziwne że
    podobno mało kto jej używa - żeby jeszcze dali do niej możliwość bezpłatnego
    podpięcia do BSK Online to poprostu byłby to produkt tak rewelacyjny że aż
    ścinający z nóg

  • 12. Data: 2003-08-05 21:14:17
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Paweł - sklep.pko.pl<b...@u...pko.pl>
    nagryzmolił(a) w news:bgp6gq$2up$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
    > podobno mało kto jej używa - żeby jeszcze dali do niej możliwość
    > bezpłatnego podpięcia do BSK Online to poprostu byłby to produkt tak

    Zawsze można założyć i zamknąć konto w ING BŚ.
    Właśnie się zastanawiam czy tak nie zrobić ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 13. Data: 2003-08-05 21:20:35
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    - żeby jeszcze dali do niej możliwość

    > Zawsze można założyć i zamknąć konto w ING BŚ.
    > Właśnie się zastanawiam czy tak nie zrobić ;-))

    Uważaj tylko bo możesz nie mieć konta i ani INGBankOnline:)

  • 14. Data: 2003-08-05 21:33:14
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > Zawsze można założyć i zamknąć konto w ING BŚ.
    > Właśnie się zastanawiam czy tak nie zrobić ;-))

    ale co to niby da ?

    miałem u nich konto do maja tego roku kiedy je zlikwidowałem kupując
    równocześnie kartę prepaid

    zamykając konto pan zamknął mi również dostęp bskonline - mimo że bardzo
    nalegałem żeby tego nie robił :-)
    dzwonił w tej sprawie nawet do centrali żeby się upewnić czy napewno musi to
    zrobić i niestety nie było innego wyjścia

    zlikwidowali też otwieranie kont 0 zł - więc nie ma już mozliwości
    jakiegokolwiek konta bezpłatnego w BSK (chyba że ktoś założył sobie konto 0
    przed majem 2003 - choc to konto 0 nie jest podobno tak do końca 0 zł

  • 15. Data: 2003-08-05 21:54:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bgp6n8$i55$1@inews.gazeta.pl...

    > Zawsze można założyć i zamknąć konto w ING BŚ.
    > Właśnie się zastanawiam czy tak nie zrobić ;-))

    Ja tak zrobiłem i ostał mi się tylko HaloŚląski z podpiętą kartą.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 16. Data: 2003-08-05 21:56:43
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > nie karmic trola !!
    > tylko czemu akurat bank slaski ?
    > tak bardzo nas w calym kraju nie lubia ze wszystko co ma w swojej nazwie
    > slaski musi zle sie kojarzyc ?
    > nawet zurek slaski ?

    Chyba przewrażliwiony jesteś. Ja jestem z Rudy Śląskiej i ogólnie ze Śląska
    z dziada pradziada, a też nie trawię tegoż banku. Nie ze względu na nazwę.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 17. Data: 2003-08-06 06:28:47
    Temat: Re: nienawidze- a ja kocham KOBIETY
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    A ja KOCHAM kobiety...
    Czy ktoś się ze mną zgadza?

    SS

  • 18. Data: 2003-08-06 06:33:25
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-05 23:33, Paweł - sklep.pko.pl wrote:

    [...]

    > zlikwidowali też otwieranie kont 0 zł - więc nie ma już mozliwości
    > jakiegokolwiek konta bezpłatnego w BSK (chyba że ktoś założył sobie konto 0
    > przed majem 2003 - choc to konto 0 nie jest podobno tak do końca 0 zł
    Jeśli nic na nim nie robisz to jest 0 zł. Kiedyś bardzo chcieli wysyłać
    do niego wyciągi za 2 złote/mies ale po postraszniu GINB-em/arbitrem(nie
    pamiętam) zmiękli.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 19. Data: 2003-08-06 06:36:17
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bgq78h$aqo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A ja KOCHAM kobiety...
    > Czy ktoś się ze mną zgadza?

    kazdy powinien kochac, ale nie starac sie je zrozumiec

  • 20. Data: 2003-08-06 07:10:46
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > to chyba nigdy nie byłeś w Pekao S.A. - to są dopiero idioci ...

    Uważaj! Jeszcze prawdziwi idioci się poobrażają!

    :-)

    Pozdrawiam.