  • 1. Data: 2003-08-05 15:40:54
    Temat: Millennium odmówił....
    Od: " michał" <j...@N...gazeta.pl>

    ..potwierdzenia na piśmie,że przez 1-szy rok VE dla właściciela i
    pełnomocnika wydawana jest bezpłatnie do konta MillePensja(wg TOiP 15PLN).Tak
    zapewnił pracownik-powołując się na wewnętrzne uregulowania banku i dział
    marketingu,który nie chce tej promocji(!)opublikować.Czy nie jest to samowola
    i na jakiej podstawie prawnej oparta?

  • 2. Data: 2003-08-06 10:01:23
    Temat: Re: Millennium odmówił....
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    michał wrote:
> [...]
    > 15PLN).Tak zapewnił pracownik-powołując się na wewnętrzne
    > uregulowania banku i dział marketingu,który nie chce tej

    Przede wszystkim to jest niepoważne. Jeśli pracownik dostał taką
    informację, a zadaniem jego jest informowanie klientów o ofercie - to
    nie rozumiem doprawdy, dlaczego nie chce swoich słów potwierdzić
    pisemnie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-08-06 13:49:47
    Od: " michał" <j...@N...gazeta.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > informację, a zadaniem jego jest informowanie klientów o ofercie - to
    > nie rozumiem doprawdy, dlaczego nie chce swoich słów potwierdzić

    Pracownik nawet był skłonny to zrobic ale po konsultacji- j.w.Zniechęciło
    mnie do nich(może niesłusznie),że to co nie napisane może być przez stronę
    wykorzystane np.za 3 lata a po co mi to?Nie spotkałem się jeszcze z utajnioną
    (sic!)dla klientów promocją(?)!