  • 21. Data: 2003-08-06 07:14:50
    Temat: Re: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > Jeśli nic na nim nie robisz to jest 0 zł. Kiedyś bardzo chcieli wysyłać
    > do niego wyciągi za 2 złote/mies ale po postraszniu GINB-em/arbitrem(nie
    > pamiętam) zmiękli.

    tak czy owak sprawa nieaktualna bo z jednej strony zmiękli ale z drugiej już
    nie otwierają takich kont

  • 22. Data: 2003-08-06 08:08:22
    Od: "Rafi" <r...@i...pl>

    :::: Taaak? A jakie? Bo ja ani jednego gorszego wymienić nie potrafię...
    ::::
    :::
    ::: to chyba nigdy nie byłeś w Pekao S.A.

    Po ośmiu latach posiadania ROR w tym przybytku "zachciało mi się" wziąść
    kredyt odnawialny i co...?

    -proszę przynieść zaświadczenie o zarobkach
    -może Pan otrzymać 4500zł kredytu

    Zaznaczam, że przez te wszystkie lata forsa od mojego "żywiciela"
    (budżetówka - MON) lała się wąskim, ale ciągłym strumieniem do tego molocha.

    Już mnie więcej nie zobaczą....

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 23. Data: 2003-08-06 08:58:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)"
    > Jeśli nic na nim nie robisz to jest 0 zł. Kiedyś bardzo chcieli wysyłać
    > do niego wyciągi za 2 złote/mies ale po postraszniu GINB-em/arbitrem(nie
    > pamiętam) zmiękli.

    jest bezplatne - poprawili sie i juz nie probuja pobierac tych 2 zl.
    ja je trzymam z kwota 500 zl bo ich karta Maestro ma "ec" z tylu namalowane
    a to w niektorych landach pomaga w akceptowalnosci kart ;-)
    *** blad ***

  • 24. Data: 2003-08-06 16:46:42
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Graan <h...@i...pl> napisał(a):

    > Może mało masz do czynienia z bankami:)

    Eeee...

    > Ja korzystalem z wielu i
    > zdecydowanie gorzej wypada PKO S.A. w ktorym są kolejki,

    Tak? Kolejki są? A co to za bank? Bo mi się wydaje że takiego banku na tym
    świecie nie ma :)

    > Kredyt Bank, w którym zeby zamknąć konto musialem trzy razy chodzić do
    > banku przez ponad pół roku. Od jakiegos czasu mam konto w Lukas bank i z
    > gorszym systemem internetowym jeszcze się nie spotkałem. Spójrz na obsługę
    > klienta w Mbanku, przez jakis czas mialem dostęp przez telefon do nie
    > swojego rachunku, to dopiero jest bank:) W ING chyba takich niespodzianek
    > nie ma.

    Eeee... Coś za bardzo narzekasz. Korzystam z mBanku i z LUKAS Banku od kilku
    lat i nie mogę powiedzieć o nich złego słowa.
    Za to kontakty z ING BSK są dla mnie nie do przyjęcia i unikam ich jak
    ognia. Uważam ten bank za najgorszy w kraju - marna oferta, najwyższe na
    rynku ceny, niekompetentny personel, no i ogólny bałagan. Aha, jeszcze
    opryskliwa infolinia, która wie dokładnie tyle ile ja po przeczytaniu ulotki.
    Jak można w ogóle w dzisiejszych czasach wymyślić, żeby przelew eliksirem
    realizować przez dwa dni robocze? Jak można będąc bankiem marmurowym wpaść
    na pomysł, żeby stawiać placówkę na każdym rogu ulicy, jednocześnie nie
    posiadając żadnej placówki otwartej w sobotę? Jak w ogóle można wymyślić, że
    będzie się bankiem detalicznym wprowadzając tydzień później najwyższe opłaty
    dla klientów detalicznych? Nie, dziękuję, do tego banku nikt mnie nie
    przekona...

    Pozdr.,

  • 25. Data: 2003-08-06 19:17:05
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    > Eeee... Coś za bardzo narzekasz. Korzystam z mBanku i z LUKAS Banku od
    kilku
    > lat i nie mogę powiedzieć o nich złego słowa.

    Ja nie narzekam, stwierdzam tylko fakty, z punktu widzenia klienta banku
    najważniejsze jest bezpieczeństwo, w przypadku Mbanku nie było zachowanej
    nalezytej staranności i miałem dostęp do cudzego konta. Przyznasz że to nie
    najlepiej świadczy o banku. Co do ofery Mbanku to uwazam ze jest dobra

    > Za to kontakty z ING BSK są dla mnie nie do przyjęcia i unikam ich jak
    > ognia. Uważam ten bank za najgorszy w kraju - marna oferta,

    Konto Prestiż jest jednym z najlepszych kont, tyle że drogie:)

    > Jak można w ogóle w dzisiejszych czasach wymyślić, żeby przelew eliksirem
    > realizować przez dwa dni robocze?

    W koncie Komfort i Prestiż przelewy są realizowane w ciągu jednego dnia

    Jak można będąc bankiem marmurowym wpaść
    > na pomysł, żeby stawiać placówkę na każdym rogu ulicy, jednocześnie nie
    > posiadając żadnej placówki otwartej w sobotę?

    Bank to nie hipermarket, nie musi być czynny przez 7 dni w tygodniu, masz
    internet, czynne są bankomaty

    Jak w ogóle można wymyślić, że
    > będzie się bankiem detalicznym wprowadzając tydzień później najwyższe
    opłaty
    > dla klientów detalicznych?

    Czy konto student za 2 zł miesięcznie to aż tak drogo?:)

  • 26. Data: 2003-08-06 21:34:49
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Paweł - sklep.pko.pl<b...@u...pko.pl>
    nagryzmolił(a) w news:bgp7ui$klu$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > ale co to niby da ?
    >
    > miałem u nich konto do maja tego roku kiedy je zlikwidowałem kupując
    > równocześnie kartę prepaid
    >
    > zamykając konto pan zamknął mi również dostęp bskonline - mimo że
    > bardzo nalegałem żeby tego nie robił :-)
    > dzwonił w tej sprawie nawet do centrali żeby się upewnić czy napewno
    > musi to zrobić i niestety nie było innego wyjścia

    Ktoś kiedyś pisał na grupie że zamknął konto a dostęp do banku via net
    miał dalej.
    Myślałem że to sytuacja normalna.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 27. Data: 2003-08-07 10:27:23
    Od: "Krzycho" <p...@W...pl>

    > NO najdurniejszy bank. czy jest ktoś na tym swiecie co mysli inaczej ?????

    Zgadzam się.
    Choć będąc obiektywnym, duzo się zmieniło.
    Mają jakis serwis internetowy, baby wokienkach jakby bardziej kumate, nie
    wymagają stąłych wpływów na konto.
    Z drugiej strony koszmarne oprocentowanie, koszmarne koszta utrzymania konta,
    o wypłatach na czek juz nie wspomnę bo mozna łatwo i szybko zbankrutować :)
    Cieńka sieć, często nie działających bankomatów.
    Tyle ja.

    Krzycho