  • 1. Data: 2004-01-30 19:09:05
    Temat: moneybookers i weryfikacja konta
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>

    witam
    jak dlugo szedl Wam przelew z konta moneybookers na inteligo?
    czekam juz ponad tydzien na kod, aby zweryfikowac konto i do tej pory
    jeszcze nic nie dostalem
    pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2004-01-30 19:22:09
    Temat: Re: moneybookers i weryfikacja konta
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mirek <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > jak dlugo szedl Wam przelew z konta moneybookers na inteligo?
    24 godziny

    > czekam juz ponad tydzien na kod, aby zweryfikowac konto i do tej pory
    > jeszcze nic nie dostalem

    Jaki kod???

    --
    Franz

  • 3. Data: 2004-01-31 10:40:03
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > 24 godziny

    > Jaki kod???

    w momencie dodania konta do moneybookers trzeba je zweryfikowac, w tym celu
    moneybookers wysyla bardzo mala sume na podane konto a w temacie podaje
    jakis numerek/kod ktory potem trzeba wpisac na moneybookers aby konto
    zostalo zweryfikowane, mam racje? problem w tym ze czekam juz ponad tydzien
    i nic nie dostalem...
    pozdrawiam
    Mirek

  • 4. Data: 2004-01-31 18:54:56
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mirek <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > moneybookers wysyla bardzo mala sume na podane konto a w temacie podaje
    > jakis numerek/kod ktory potem trzeba wpisac na moneybookers aby konto

    A teraz widze... pozmieniali troche procedury :)
    Jak ja sie weryfikowalem to opcja z 'dummy payment' nie byla dostepna dla
    Polakow.
    Wyslalem scan dowodu i rachunku z kablowki i tak przeszedlem weryfikacje ;)
    Wiem ze mieli problem z polskimi numerami kont - nie potrafili dobrze zrobic
    przelewu z Deutsche Bank Polska bo gdzies gubili numer rozliczeniowy :))

    Napisz do service@moneybookers z prosba o wyjasnienie albo zweryfikuj sie
    dokumentami :)

    --
    Franz

  • 5. Data: 2004-02-01 08:17:36
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    zrobic
    > przelewu z Deutsche Bank Polska bo gdzies gubili numer rozliczeniowy :))

    w sumie to moglbym zweryfikowac sie dokumentami ale co jesli wplyna jakies
    pieniadze na konto w moneybookers? skoro `dummy payment' nie dochodzi to w
    jaki sposob wyplace z tamtad pieniadze?
    nie pozostaje mi chyba nic innego jak skontaktowac sie z obsluga...
    dzieki za pomoc, pozdrawiam
    Mirek

  • 6. Data: 2004-02-01 12:02:43
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>