  • 1. Data: 2004-01-30 17:52:45
    Temat: Minimalna wypłata w bankomatach BZ WBK
    Od: "Maurer" <m...@t...albo.o2.pl>

    Witam!
    Moglby ktos z Was mi powiedziec, czy bankomaty BZ WBK wypłacają gotówkę w
    banknotach 10 lub 20 zł, czy tylko w 50 zł (jak Euronet)? Może chociaż
    tyle dobrego bedzie z nowej TOiP mBanku...

    pozdrawiam
    maurer

  • 2. Data: 2004-01-30 17:59:29
    Temat: Re: Minimalna wypłata w bankomatach BZ WBK
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wypłacają na pewno 20 - nie pamiętam czy 10 też - ale wydaje mi się że
    tak.

    Siur, mają 10 PLN.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-30 18:51:09
    Od: "Maurer" <m...@t...albo.o2.pl>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message
    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Siur, mają 10 PLN.

    wielkie dzięki!

    pozdrawiam
    maurer

  • 4. Data: 2004-01-30 19:00:29
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik Maurer napisał:

    > wielkie dzięki!

    Jesli nawet, to niewatpliwie juz nie dlugo.
    Takiego smiecia nie oplaca sie ladowac do
    bankomatu.

  • 5. Data: 2004-01-30 20:05:58
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli nawet, to niewatpliwie juz nie dlugo.
    > Takiego smiecia nie oplaca sie ladowac do
    > bankomatu.

    A to wesołe ... robi to "od lat" i teraz po twoim poście miałby to zmieniać
    ???
    Zmniejszyliby stanowczo ruch w bankomacie ...

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 6. Data: 2004-01-30 21:43:30
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał:
    > Jesli nawet, to niewatpliwie juz nie dlugo.
    > Takiego smiecia nie oplaca sie ladowac do
    > bankomatu.

    Tia, szczególnie że Nordea, Lukas (a za chwilę mBank) płacą za _każdą_ wypłatę z
    bankomatu...

  • 7. Data: 2004-01-30 21:56:45
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2004 21:05:58 +0100, Stasio Podróżnik na L4 napisal/a:

    > A to wesołe ... robi to "od lat" i teraz po twoim poście miałby to
    > zmieniać ???
    > Zmniejszyliby stanowczo ruch w bankomacie ...
    ha, ale nie wiadomo co wymyślą;) moze w ramach oszczedności.
    mi by się to nie podobało bo zdarzało mi się i zdarza nawet 10zł wypłacac.

    Nawet dodam, że chciałbym wypłaty w.......5 złotówkach:> po co? do
    automatów które potrzebuja monet. a tak trzeba wypłacić np 10 zł i u kogos
    "rozmieniać"... ale to pomysł sf niestety:)

  • 8. Data: 2004-01-30 22:42:26
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4"
    <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> napisał w wiadomości

    > Zmniejszyliby stanowczo ruch w bankomacie ...

    No właśnie !!

  • 9. Data: 2004-01-30 22:44:31
    Temat: Re: Re: Minimalna wypłata w bankomatach BZ WBK
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2004 23:42:26 +0100, napisal/a:

    > No właśnie !!
    tylko po co? przynajmniej mi nie zdarzyło sie jeszcze czekac w kolejce do
    bankomatu. póki co jest to dla mnie pojęcie abstrakcyjne.
    --
    KrzysiekL

  • 10. Data: 2004-01-30 22:52:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>